W Toruniu wydarzenie organizował toruński inkubator Smart Space. Projekt wspierał Google.
Zobacz również
-
Digital Marketing World Forum North America: jak marki uczą się łączyć emocje, dane i technologię [RELACJA]
-
Dlaczego era twórców dopiero się zaczyna (i co z tym wspólnego ma AI, tęsknota i nuda marek)? Powraca konferencja „Influencer is not an idea”!
-
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
W Startup Weekendzie mógł wziąć udział każdy, kto miał pomysł na internetowy biznes i chciał zaprezentować go innym uczestnikom lub dołączyć do zespołu realizującego tego typu innowacyjny projekt, by wesprzeć go swoim doświadczeniem. Spośród wszystkich zgłoszonych koncepcji drogą głosowania wybrane zostały najlepsze, nad którymi potem pracowały poszczególne zespoły.
Całość relacji do przeczytania na stronie Mam Startup.
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marta Ławrynkowicz
redaktor/dziennikarz Nowego Marketingu














