TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wystartował konkurs ForexCup Young 2012

Agencja MediaMocni przygotowała dla X- Trade Brokers Dom Maklerski konkurs edukacyjno- inwestycyjny Forex Cup Young 2012 promowany pod hasłem „Nie bądź cieniasem, wejdź do gry!”.
O autorze
1 min czytania 2012-10-19

 

Forex Cup Young 2012, to kolejna już edycja konkursu organizowanego przez XTB, skierowanego tym razem do studentów, którzy pragną rozpocząć przygodę z inwestowaniem oraz zdobyć cenną wiedzę na temat rynków finansowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku Forex. Celem konkursu jest zachęcenie studentów do aktywnego inwestowania z wykorzystaniem najnowocześniejszych narzędzi oraz wzmocnienie wizerunku X-Trade Brokers, jako firmy prowadzącej działania edukacyjne.

Dzięki wirtualnej grze inwestycyjnej, uczestnicy mają niepowtarzalną możliwość poznania mechanizmów funkcjonowania giełdy, uzyskania praktycznej wiedzy, a także szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród, w tym produktów marki Apple.

MediaMocni opracowali koncepcję kreatywną całości oprawy konkursu, stronę internetową oraz materiały BTL promujące wydarzenie. MediaMocni odpowiedzialni są także za działania wspierające konkurs: stworzenie certyfikowanego przez XTB internetowego Testu Wiedzy oraz dedykowaną na Facebook.com, autorską aplikację, Zostań Grubasem, która w myśl hasła „i Ty możesz zostać grubą rybą” daje możliwość stworzenia oryginalnego banknotu ze zmodyfikowanym wizerunkiem uczestnika. Działania będą wspierane przez stacjonarne szkolenia organizowane na uczelniach wyższych w całej Polsce. Konkurs potrwa do 23 listopada br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing