Na profilu IMKA_GRAM można sprawdzić jaki jest widok na scenę z każdego miejsca na widowni oglądając materiał video, w którym występują aktorzy Teatru IMKA. Każdy z 278 filmów to unikalna etiuda dedykowana konkretnemu miejscu. W akcji wzięli udział aktorzy Teatru m.in.: Tomasz Karolak, Krzysztof Materna i Magdalena Boczarska.
Aby kupić bilet przez IMKAGRAM, wystarczy potwierdzić adres email poprzez podany w opisie profilu link. Zalajkowane miejsca zostaną przysłane w mailu wraz z odnośnikiem do systemu biletowego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwszym promowanym przedstawieniem jest MACIEJ KORBOWA I BELLATRIX w reżyserii Krystiana Lupy.
Wszystkie materiały można obejrzeć na profilu IMKA_GRAM na Instagramie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing