Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa kampania reklamowa jogurtu naturalnego marki Bakoma

Trwa kampania reklamowa marki Bakoma realizowana przez dom mediowy UM (Universal McCann). Działania komunikacyjne dotyczące jogurtu naturalnego gęstego podkreślają jego wszechstronne zastosowanie do celów kulinarnych.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

W ramach promocji jogurtu naturalnego, marka Bakoma prowadzi działania komunikacyjne w telewizji, prasie oraz w Internecie (w towarzystwie programów w usłudze VoD). Skierowane są one do kobiet lubiących gotować oraz zwracających uwagę na prozdrowotne aspekty dań. Spot oraz advertoriale w prasie kobiecej i poradnikowej podkreślają konsystencję oraz uniwersalność jogurtu naturalnego gęstego Bakoma. Produkt z powodzeniem zastępuje śmietanę i przydaje się zarówno podczas przygotowywania deserów, jak i potraw wytrawnych.

Kampania rozpoczęła się w prasie poradnikowej i kulinarnej, w standardowych formatach oraz w formie advertoriali pokazujących wiele możliwych zastosowań kulinarnych jogurtu Bakoma. W telewizji kampania bazuje na dwóch spotach: 30- i 15-sekundowym, zaś w Internecie pojawia się w formie reklamy kontekstowej towarzyszącej programom w usłudze VoD. Działania komunikacyjne potrwają do końca sierpnia. Za zakup mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj