Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła pierwsza w Polsce agencja PR dla naukowców

Powstała pierwsza w Polsce agencja public relations wyspecjalizowana w obsłudze naukowców oraz instytucji naukowych. Jej założycielem jest Natalia Osica, były rzecznik prasowy SWPS.
O autorze
1 min czytania 2015-05-28

– Chcemy zaktywizować naukowców, wspierać ich w tłumaczeniu zjawisk naukowych, ale też dbać o to, aby mieli komfortowe warunki do współpracy z przedsiębiorcami, jak i grupami społeczno-zawodowymi zainteresowanymi wynikami ich badań. Każda branża ma swój żargon, styl pracy i specyfikę działania, nie tylko naukowcy. Z tą różnicą, że np. w biznesie już od dawna korzysta się ze wsparcia agencji PR – mówi Natalia Osica, założycielka Science PR, która przez ostatnie dwa lata była związana z firmą badawczą Gemius. Odpowiadała w niej m.in. za współpracę z mediami i popularyzację wyników badań internetu realizowanych w kilkudziesięciu krajach.

Doświadczenie w public relations nauki

W latach 2009-2013 Natalia Osica odpowiadała za działania PR w SWPS (zarówno w Warszawie, jak i jej wydziałach zamiejscowych). W 2011 roku jako pierwszy rzecznik polskiej instytucji naukowej otrzymała tytuł Popularyzatora Nauki (m.in. za zaangażowanie i jakość wykonywanej pracy) od redakcji serwisu Nauka w Polsce, który jest prowadzony przez dziennikarzy PAP, a finansowany przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Dla uczelni zdobyła Złoty Spinacz za najlepszy projekt z zakresu PR korporacyjnego (2012) oraz nagrodę główną w I edycji konkursu Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” za najlepszy projekt promujący naukę (2011). Była kilkukrotnie nominowana w konkursach branżowych, tj. PRotony  czy Lwy PR. W latach 2012-2014 pełniła funkcję sekretarza, a potem prezesa Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych Naukowi.pl.

Do kogo chce dotrzeć Science PR?

Oferta Science PR to propozycja dla naukowców, zespołów badawczych, instytucji nauki, uczelni, parków naukowo-technologicznych, centrów badawczo-rozwojowych, organizacji wspierających rozwój nauki i start-upów założonych przez naukowców. To także propozycja dla firm, które w oparciu o rzetelne badania chcą budować swój wizerunek.

Pierwsi klienci: Gemius, SWPS, Olga Malinkiewicz

Science PR ma już pierwszych klientów. Wśród nich jest firma badawcza Gemius, naukowcy z SWPS oraz Olga Malinkiewicz i założona przez nią firma Saule Technologies.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład zespołu Science PR wchodzą m.in. Olga Biernacka i Marta Osińska, które wcześniej razem z Natalią Osicą pracowały w firmie Gemius. Agencja powstała w marcu 2015 roku. Więcej o Science PR: na stronie

Słuchaj podcastu NowyMarketing