Jägermeister zbiera najbardziej imprezową ekipę w Polsce, którą wyśle na Deichbrand Festival w Niemczech.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jägermeister zbiera najbardziej imprezową ekipę w Polsce, którą wyśle na Deichbrand Festival w Niemczech.

Kampanię „PartyMeister” przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Akcja promocyjno-wizerunkowa obejmuje działania w social mediach. By wygrać wyjazd na Deichbrand Festival należy wziąć udział w konkursie na Facebooku.

Pierwszy krok polega na wklejeniu na tablicę Jägermeistera zdjęcia, które najlepiej przedstawia, jak imprezuje dana ekipa. W kolejnym etapie grupa przygotowuje film, w którym wspólnie musi przekonać, że to właśnie ona powinna wygrać. Na zwycięzców, oprócz samego wyjazdu, czeka mnóstwo atrakcji w drodze na Deichbrand Festival zorganizowanych przez rozrywkową załogę Jägermeister.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs „PartyMeister” potrwa do 28 czerwca 2015.

Więcej informacji na stronie i Facebooku.

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland jest odpowiedzialna za koncept oraz realizację projektu. Współpraca z marką Jägermeister została nawiązana w wyniku wygranego przetargu. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij