Stop pustym miskom, kupując online – wspierasz schroniska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stop pustym miskom, kupując online – wspierasz schroniska

W maju ruszyła najnowsza kampania marki Pedigree® na rzecz bezdomnych zwierząt. Skierowana jest do wszystkich właścicieli czworonogów, którzy kupują karmę w sklepach internetowych. Już teraz można wymienić swój komentarz na temat karmy Pedigree® na 0,5kg karmy dla schroniska.

Kupujesz w internetowych sklepach zoologicznych? Jesteś o dwa kliknięcia od pomocy bezdomnym psom w schroniskach. Do 25 czerwca za każdy poprawnie dodany komentarz na stronie Pedigree.pl/kuponline, Pedigree® przekaże 0,5 kg karmy do określonego schroniska. Wybór placówki nastąpi na podstawie liczby oddanych komentarzy. W sumie planowane jest przekazanie 2 ton pożywienia dla psów w potrzebie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka Pedigree® znana jest ze swojego zaangażowania w losy bezdomnych zwierząt na świecie. Od 5 lat z okazji Światowego Dnia Zwierząt (4 października), we współpracy z wybranymi sklepami stacjonarnymi, organizuje jedną z największych charytatywnych akcji „Kupując – pomagasz”. W tym roku Pedigree®, idąc z duchem czasu realizuje akcje na rzecz zwierząt w Internecie oraz kanałach społecznościowych. W marcu ruszyła platforma Psadoptuj.pl – wyjątkowa strona internetowa oraz aplikacja mobilna, która pomaga ludziom w odnalezieniu wymarzonego psa, nawet na drugim końcu kraju.

„Polska jest w czołówce najszybciej rozwijających się rynków handlu e-commerce w Europie. Coraz więcej osób dokonuje zakupów przez Internet. To istotny kanał biznesowy, ale dla nas, również ogromna możliwość rozwinięcia działalności na rzecz zwierząt. Wierzymy, że dzięki akcji „Kupując online – wspierasz schroniska” będziemy realnie pomagać czworonożnym podopiecznym przebywającym w placówkach.” – skomentował Dariusz Chalecki, kierownik projektów e-commerce oraz platformy Psadoptuj, Mars Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij