90-osobowe jury pod przewodnictwem Sebastiana Mikosza, Prezesa Zarządu PLL LOT, będzie oceniało zgłoszenia w 16. edycji konkursu Effie Awards

Do 1 czerwca włącznie, można zgłaszać kampanie w 16. edycji międzynarodowego konkursu Effie Awards, organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs nagradza efektywność działań komunikacyjnych i osiągane, dzięki nim, wyniki biznesowe.
O autorze
2 min czytania 2015-05-29

Głównym przewodniczącym tegorocznego jury konkursu Effie Awards jest Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT. Pokieruje on obradami jury podzielonego na sześć grup, którym przewodniczyć będą: Iwona Doktorowicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Piotr Bubak, CMO Grupa Onet; Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180Heartbeats + JUNG V. MATT; Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski; Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa oraz Alina Prawdzik, niezależny ekspert i doradca e-commerce dla polskich i zagranicznych firm.

Jury składa się z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Pełna lista członków jury Effie 2015 znajduje się na stronie.

Effie to najważniejszy globalny konkurs oceniający efektywność działań marketingowych i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Jurorzy oceniają prace w 4 obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. „Nagroda Effie to najwyższa skuteczność (wyniki) w najlepszej formie (kreacja) skonfrontowana z najlepszymi w branży.” – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski.

Ocena i przyznanie nagród dla najlepszych prac przez eksperckie grono jurorów sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień, jakim może być nagrodzona kampania oraz jej twórcy, zarówno po stronie agencji, jak i marketingów firm.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Najważniejszą rolą marketingu jest budowa pozycji i rozwój przedsiębiorstwa. Dlatego wskaźniki dotyczące efektywności biznesowej działań marketingowych są dla nas marketerów najważniejsze. Effie to jedyny konkurs, który patrzy na aktywności marketingowe i reklamowe z tej perspektywy, odzwierciedlając sedno działań każdej firmy.” – komentuje Piotr Bubak, CMO Grupa Onet.

Autorem kampanii wspierającej Effie Awards jest VML Poland, która stworzyła koncepcję kreatywną „I EFFIE YOU!” Agencja odpowiada również za realizację działań reklamowych towarzyszących Effie. Działania w ramach idei „I EFFIE YOU” mają przybliżyć konkurs uczestnikom, szczególnie tym, którzy po raz pierwszy biorą pod uwagę walkę o statuetkę Effie. Koncepcja oparta jest na językowej zabawie słownej nawiązującej do fraz I challenge you, I nominate you, I congratulate you. Kampania rzuca zatem wyzwanie zgłaszającym i daje możliwość porównania wyników ich działań z kampaniami zgłaszanymi, nominowanymi i nagradzanymi w poprzednich edycjach konkursu. Dane te nigdy wcześniej nie były publikowane (zobacz infografikę i pobierz plik PDF).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nagrody Effie Awards zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wsparcie dla konkursu zapewniają partnerzy oraz media. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan. Sponsorami Strategicznymi tegorocznej edycji konkursu Effie zostali: Radio Zet, TVN, Onet. Sponsorami Wspierającymi są: AMS, Facebook, Multikino Media. Z kolei Premium TV, Internet Media Services zostali Partnerami Merytorycznymi. Partnerem konkursu jest Nespresso. Patronami Medialnymi 16. Edycji konkursu Effie są: ThinkThank, Radio Zet Chilli, NowyMarketing.pl i Biznes.pl.

Zgłoszenia można dokonać poprzez platformę konkursową.

Więcej informacji o konkursie, regulamin i lista tegorocznych kategorii dostępne są na stronie.