Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Uniwersytet Warszawski uruchomił sklep internetowy

Agencja hyperCREW przygotowała dla Uniwersytetu Warszawskiego sklep internetowy uczelni. Firma została wybrana w drodze zapytania ofertowego. Prace zaczęły się jesienią ubiegłego roku.

Już pierwsze dni działania sklepu pokazały, że studenci, pracownicy, absolwenci i sympatycy UW czekali na takie rozwiązanie – przyjęli uruchomienie sklepu z dużym entuzjazmem, także zakupowym. W ciągu dwóch pierwszych tygodni kupiono ponad 440 produktów, a liczba zamówień ciągle rośnie. Pomysłodawcy projektu liczą na to, że z oferty sklepu skorzystają zarówno kupujący uniwersyteckie produkty na własne potrzeby, jak i wszyscy poszukujący niebanalnych pomysłów na prezenty dla bliskich. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sklep dostępny jest pod adresem z poziomu strony internetowej uczelni oraz oficjalnego profilu UW na Facebooku. W ofercie są pamiątki uniwersyteckie obrandowane logo uczelni, m.in. odzież, kalendarze, pióra, kubki, plecaki, parasole, publikacje o Uniwersytecie, a także gadżety na zbliżający się jubileusz 200-lecia UW.  

To kolejny projekt hyperCREW dla Uniwersytetu Warszawskiego. W 2014 r. agencja pracowała nad identyfikacją wizualną  Digital Economy Lab – interdyscyplinarnej jednostki badawczej Uniwersytetu Warszawskiego, powstałej we współpracy z firmą Google. DELab ma z założenia łączyć badania naukowe z aplikacjami ich wyników w praktyce administracji publicznej, przedsiębiorstw, a także organizacji pozarządowych. Agencja hyperCREW była odpowiedzialna m.in. za stworzenie całościowej identyfikacji wizualnej i „księgi marki” dla DELab, przygotowała także elementy wizualizacji w siedzibie tej jednostki badawczej.

HyperCREW to agencja strategiczno-kreatywna specjalizująca się w obszarze nowych mediów. Od ponad 8 lat realizuje projekty digital dla czołowych marek polskich i światowych. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Bosch, Coty, Da Grasso, Grupa Żywiec, Lee, Pizza Hut, Siemens, Wrangler, XL Energy Drink, Zelmer.

HyperCREW wraz z agencją Great Open House tworzą grupę komunikacyjną wyspecjalizowaną w obsłudze projektów łączących obszary online i offline. Great Open House to agencja marketingu zintegrowanego 360°, specjalizująca się w marketingu bezpośrednim i pełnej obsłudze BTL. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij