INSIGNIA dla Grupy Żywiec

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
INSIGNIA dla Grupy Żywiec

Agencja INSIGNIA rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec. Będzie odpowiadać za obsługę marki Strongbow w social mediach.

Aktywacja w social mediach

Agencja INSIGNIA przygotowała strategię social media dla marki Strongbow i zajmie się jej wdrożeniem. Będzie odpowiadać za edukację, budowanie zasięgu i świadomości marki w Polsce. Obsługa rozpoczyna się od 1 czerwca 2015 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cydr na polskim rynku

Cydr jest świetną alternatywą dla konsumentów, którzy nie piją piwa, a wielkość tej grupy jest szacowana na ok. 9 mln dorosłych Polaków. Marka cydru Strongbow jest obecna w 20 krajach i posiada pozycję lidera w tej kategorii na świecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek w marcu tego roku i jest dostępny w dwóch wariantach: Gold Apple i Red Berries.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij