Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Vizeum z kampanią mediową wspierającą limitowaną wersję Tic Tac

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum Polska wspiera w zakresie strategii i planowania mediów pojawienie się w sklepach limitowanej wersji Tic Tac nawiązującej do zbliżającej się premiery kinowej „The Minions”.

Specjalna wersja Tic Tac pojawiła się już na sklepowych półkach. Nowe drażetki Tic Tac, nawiązujące do postaci z kultowej kreskówki Universal mają smak bananowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wspierająca minionkową serię Tic Tac obejmuje działania w TV, VOD, kampanię display, kampanię mediach społecznościowych, współpracę z blogerami oraz spoty kinowe.

Za strategię i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum. Kreację przygotował VML. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij