Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dwa serwisy internetowe RUCH SA w nowej odsłonie dzięki IMAGINE

RUCH S.A. powierzył łódzkiej agencji interaktywnej IMAGINE gruntowną przebudowę i odświeżenie dwóch serwisów internetowych spółki: ruch.com.pl oraz paczkawruchu.pl. IMAGINE zostało wybrane jako wykonawca projektów w ramach konkursu ofert.
O autorze
1 min czytania 2015-06-08

– Oferta firmy IMAGINE była najbliższa naszym oczekiwaniom zarówno pod względem funkcjonalnym, jak i wizualnym. Dodatkowo na korzyść IMAGINE wpłynęło wcześniejsze doświadczenie firmy w realizacji równie wymagających projektów, które nam się po prostu podobały i uwiarygodniały firmę w naszych oczach. Wszystkie te atuty wzmocnione kompetentnym zespołem IMAGINE zaowocowały udanym projektem – wyjaśnia Beata Klimkowska, specjalista ds. Marketingu, RUCH Marketing Sp. z o.o.

Gruntownej przebudowie zostały poddane dwa serwisy internetowe należące do RUCH S.A. – jeden z nich to strona korporacyjna, drugi to strona produktowa poświęcona usłudze nadawania oraz odbierania paczek w kioskach należących do RUCH S.A.. Do zadań agencji IMAGINE należało przygotowanie nowej architektury informacji serwisów, stworzenie makiet funkcjonalnych, a następnie projektów graficznych na ich podstawie, a także kodowanie strony i przygotowanie systemu CMS do zarządzania treścią. Strony zostały przygotowane w technologii responsywnej, co ułatwia ich przeglądanie na wszystkich typach urządzeń.

– Cieszę się, że wieloletnia współpraca z RUCH S.A. dziś procentuje na tyle dobrą znajomością celów i potrzeb spółki, że możemy proponować klientowi rozwiązania odpowiadające jego oczekiwaniom. Jeszcze bardziej cieszy mnie to, że pomimo wielu projektów zrealizowanych dla RUCH S.A. nadal jesteśmy w stanie zaskoczyć świeżością i dostarczyć nowych, jeszcze lepszych projektów digitalowych – podsumowuje Filip Iwański, właściciel agencji IMAGINE.

Dotychczas agencja IMAGINE przygotowała dla RUCH S.A. m.in. działania komunikacyjne oraz e-marketingowe związane z prenumeratą prasy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się