przyPiwie.net najlepszą kampanią content marketingową dla pracowników

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
przyPiwie.net najlepszą kampanią content marketingową dla pracowników

Kampania content marketingowa i portal społecznościowy przyPiwie.net, integrujący pracowników Grupy Żywiec, otrzymały Złotą i Srebrną Nagrodę w konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku.

Projekt został oceniony najwyżej w kategorii “Content Marketing Strategy - Kampania content marketing dla pracowników”. Jury szczególnie podkreśliło wykorzystanie społeczności i kanału mobilnego w komunikacji z pracownikami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Srebrna nagroda została przyznana w dziedzinie “Digital: Publikacje online - Portal” za ukazanie pracowników jako społeczności.

przyPiwie.net jest społecznościowym narzędziem do komunikacji pracowników Grupy Żywiec. Dzięki platformie każdy pracownik ma możliwość uczestniczenia w życiu całej firmy, bycia na bieżąco z wydarzeniami dotyczącymi własnego i innych działów. Wiele funkcji pozwala aktywnie współtworzyć treść i dzielić się wiedzą.

Portal wdrożyła agencja Autentika, wykorzystując SmallTalka - autorskie rozwiązania dla komunikacji wewnętrznej. W ramach obsługi agencja odpowiada za obsługę IT, promocję, moderację i animację społeczności.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij