TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Eko.wp.pl – naturalnie z WP.PL

Nowy serwis e-commerce od Wirtualnej Polski, eko.wp.pl, łączy w sobie ofertę sprzedaży produktów przyjaznych środowisku z proekologiczną edukacją.
O autorze
1 min czytania 2012-10-25

To platforma udostępniająca szeroką gamę produktów naturalnych: zdrową żywność, ekologiczne zabawki i odzież, przyjazne środowisku kosmetyki oraz wyposażenie domu. Eko.wp.pl także informuje, edukuje w zakresie świadomości proekologicznej i poleca to, co zgodne z naturą.

– Stale rozwijamy naszą ofertę usług e-commerce, zagospodarowując nisze i tworząc projekty, które spełniają oczekiwania internautów. W kwietniu uruchomiliśmy conceptshop.pl, platformę z ubraniami z pracowni młodych polskich projektantów, dedykowaną wszystkim zainteresowanym modą, którzy cenią własny styl. Teraz staramy się wykorzystać potencjał tkwiący, w co wierzymy, w ekologii – to coraz bardziej ceniony temat. Do tej pory nie było w polskim internecie witryny oferującej różnorodną ofertę produktów naturalnych, uruchomiliśmy więc eko.wp.pl – mówi Jacek Wiśniewski, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań e-commerce Wirtualnej Polski.

W serwisie znaleźć można produkty różnych marek, podzielone na kategorie tematyczne: zdrowa żywność, ekologiczne zabawki, higiena, wyposażenie domu, kosmetyki naturalne, eko odzież, medycyna naturalna, ekologiczne obuwie.

Projekt powstał także po to, by promować zdrowy styl życia i zwiększyć świadomość ekologiczną internautów. W witrynie znaleźć można artykuły na ten temat: w jakie produkty warto inwestować, jakie są zalety korzystania z naturalnych składników, a także ciekawostki i eko-sztuczki. – Wspólnie z partnerami serwisu chcemy pokazać, że działanie w zgodzie z naturą jest nie tylko łatwe, ale też przyjemne. Mamy nadzieję, że bogata oferta produktowa oraz informacje udostępniane w witrynie przekonają nawet tych, którym z ekologią do tej pory zupełnie było nie po drodze – dodaje Jacek Wiśniewski z WP.PL.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Obecnie z serwisem współpracuje kilkanaście sklepów, m.in.: marketbio.pl, ecoshop.com.pl, kenayag.pl, spragnieninatury.pl, minka.pl, antybutelka.pl, skarbiec-natury.pl, puregreen.pl, maxima24.pl, tretorn.pl, aloes-kosmetyki.pl oraz karoka.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing