TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mural w ramach akcji Make Life Fair Banku BPH

Na początku września na Facebooku powstał profil Make Life Fair promujący pozytywne postawy życiowe i zachowania fair. W ciągu kilku tygodni pozyskał on prawie 14 tys. fanów, a w efekcie ich wpisów w centrum Warszawy powstał mural z najciekawszymi hasłami. Inicjatorem akcji jest Bank BPH.
O autorze
1 min czytania 2012-10-26

– Stworzyliśmy ideę Make Life Fair, aby móc rozmawiać o byciu fair w codziennym życiu. Dla nas nie jest to filozofia na poziomie słów, ale przede wszystkim na poziomie działań. Staramy się realizować filozofię fair play w codziennej pracy z naszymi Klientami, Pracownikami oraz partnerami biznesowymi – mówi Monika Brudło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Wraz z uruchomieniem profilu Make Life Fair Bank BPH postanowił nie ujawniać, kto jest inicjatorem akcji, aby skupić całą uwagę na idei Make Life Fair i zachęcić do swobodnej dyskusji oraz jak najszerszego spojrzenia na temat zachowań fair.

Dzięki temu przesłanie Banku dotarło do dużego grona osób, które postanowiły podzielić się swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat spraw dla nich ważnych.

Dla fanów profilu została również przygotowana dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której mogli zgłaszać swoje propozycje haseł-inspiracji związanych z głównym przesłaniem profilu. Najbardziej popularne hasła były cyklicznie publikowane na ścianie profilu na Facebooku, a następnie, jako wielkoformatowy mural, zostały przeniesione na ścianę budynku przy ul. Waryńskiego przy Metrze Politechnika w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja została przygotowana wspólnie z agencją Livebrand. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing