Mural w ramach akcji Make Life Fair Banku BPH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mural w ramach akcji Make Life Fair Banku BPH

Na początku września na Facebooku powstał profil Make Life Fair promujący pozytywne postawy życiowe i zachowania fair. W ciągu kilku tygodni pozyskał on prawie 14 tys. fanów, a w efekcie ich wpisów w centrum Warszawy powstał mural z najciekawszymi hasłami. Inicjatorem akcji jest Bank BPH.

- Stworzyliśmy ideę Make Life Fair, aby móc rozmawiać o byciu fair w codziennym życiu. Dla nas nie jest to filozofia na poziomie słów, ale przede wszystkim na poziomie działań. Staramy się realizować filozofię fair play w codziennej pracy z naszymi Klientami, Pracownikami oraz partnerami biznesowymi – mówi Monika Brudło, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wraz z uruchomieniem profilu Make Life Fair Bank BPH postanowił nie ujawniać, kto jest inicjatorem akcji, aby skupić całą uwagę na idei Make Life Fair i zachęcić do swobodnej dyskusji oraz jak najszerszego spojrzenia na temat zachowań fair.

Dzięki temu przesłanie Banku dotarło do dużego grona osób, które postanowiły podzielić się swoimi opiniami i spostrzeżeniami na temat spraw dla nich ważnych.

Dla fanów profilu została również przygotowana dedykowana aplikacja, za pośrednictwem której mogli zgłaszać swoje propozycje haseł-inspiracji związanych z głównym przesłaniem profilu. Najbardziej popularne hasła były cyklicznie publikowane na ścianie profilu na Facebooku, a następnie, jako wielkoformatowy mural, zostały przeniesione na ścianę budynku przy ul. Waryńskiego przy Metrze Politechnika w Warszawie.

Akcja została przygotowana wspólnie z agencją Livebrand. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij