Platforma komunikacji „3-2-1-GO” zaproponowana przez Fenomem w strategii przetargowej zostanie wprowadzona w życie. GO Sport Polska zdecydował się na intensyfikację działań Digital rozpoczynając swoją komunikację na Facebooku. W kolejnych miesiącach planowane są różnorodne aktywacje fanów i wiele angażujących treści, wśród których dominować będą tematy lifestyle’owe – związane z aktywnym, sportowym stylem życia, a także nawiązujące do największych wydarzeń sportowych oraz szeroko pojętej kultury kibicowania i uprawiania sportu.
Linia komunikacji wizualnej, copy i kreacje, jakie będą pojawiać się w komunikacji z fanami marki na Facebooku są tworzone w całości przez zespół Fenomem.
„Wybraliśmy Fenomem ze względu na komplementarną strategię pozwalającą realizować cele marki na nadchodzący rok. Propozycja przedstawiona przez agencję podczas przetargu była po prostu ciekawa, spójna i zgodna z marką, ze świeżą i bardzo inspirującą myślą kreatywną i widoczne w niej było prawdziwe zainteresowanie sportem. GO Sport jest w Polsce silną i dobrze rozpoznawalną marką, choć dotychczas w SM pozostawaliśmy mało aktywni. Z Fenomem liczymy na jeszcze lepszy kontakt z naszymi klientami – fanami marki na Facebooku i fanami aktywnego, sportowego stylu życia.” – komentuje Beata Dąbrowska, Dyrektor ds. Marketingu GO Sport Polska.
Wraz z pozyskaniem kolejnego nowego Klienta agencja Fenomem jednocześnie przekształca i rozbudowuje zespół social media. Zmiany będą wdrażane sukcesywnie w najbliższych tygodniach wraz z zatrudnianiem kolejnych pracowników uzupełniających poszczególne teamy w ramach nowej polityki personalnej Fenomem.

#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania