Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z Suzuki „Każdego dnia możesz więcej”

Na początku czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa Suzuki „Każdego dnia możesz więcej”, przygotowana przez agencję Communication Unlimited. Kampania prezentuje trzy modele samochodów: Swift, SX4 S-Cross oraz Vitara.
O autorze
0 min czytania 2015-06-12

W nowej kampanii marka Suzuki będzie podkreślać charakter każdego modelu: od dynamicznego, miejskiego Swifta poprzez wszechstronnego SX4 S-Crossa, aż po stylowego SUV-a Vitara. Każdemu modelowi dedykowany jest 10-sekundowy spot telewizyjny. Kampanii towarzyszyć będzie komunikacja w Internecie oraz kreacja graficzna w formie screeningu.

Za kreację reklam i koordynację działań odpowiada agencja Communication Unlimited, zaś za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Value Media.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj