W nowej kampanii marka Suzuki będzie podkreślać charakter każdego modelu: od dynamicznego, miejskiego Swifta poprzez wszechstronnego SX4 S-Crossa, aż po stylowego SUV-a Vitara. Każdemu modelowi dedykowany jest 10-sekundowy spot telewizyjny. Kampanii towarzyszyć będzie komunikacja w Internecie oraz kreacja graficzna w formie screeningu.
Za kreację reklam i koordynację działań odpowiada agencja Communication Unlimited, zaś za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Value Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024