Michał Siejak przejmuje udziały w NuOrder

Michał Siejak przejął udziały w spółce NuOrder, oferującej kompleksowe zarządzanie komunikacją marketingową marek w mediach interaktywnych i social media. W jej skład wchodzą agencje: E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Michał Siejak nabył od Krzysztofa Winnika pięćdziesiąt procent udziałów w spółce NuOrder Sp. z o.o., która oferuje kompleksową obsługę w obszarach digital, performance marketingu, Social Media oraz product seedingu.

– W najbliższym czasie NuOrder skoncentruje się na pogłębianiu kompetencji w obszarze performance marketingu i działań programmatic. Dodatkowo będziemy rozwijać nasze kompetencje i usługi dedykowane farmacji, takie jak programy sprzedażowe czy eDetailing – podkreśla Michał Siejak .

Zanim stał się udziałowcem, Michał Siejak zarządzał markami E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM & Social Media należącymi do spółki NuOrder Group. Wcześniej, do końca października 2009 roku, obejmował stanowisko prezesa zarządu agencji Harder&Harder, której był również współzałożycielem.

Realizował projekty dla takich marek jak: AVIVA, Bakoma, Bayer, Big Star, CEDC (Żubrówka), Cleanic, Danfoss GlaxoSmithCline, Janssen Cilag, Knauf Insulations, Kraft Foods, LG, Lorenz Bahlsen, Nepentes, NIVEA, Polpharma, Power Balance, PZPN, Tetra Pak, Timex, Solar, Unilever, US Pharmacia, Walmark, Wirtualna Polska, Żagiel.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Michał Siejak jest autorem wielu artykułów prasowych dotyczących strategii, WoMM i działań interaktywnych, które ukazały się w prasie i na portalach takich jak: Marketing w Praktyce, Brief, Harvard Business Review Polska, Interaktywnie.com, Marketingowiec +, Marketing przy Kawie, Media Run czy Pharma Representative.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się