TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

LOWE Warsaw wzmacnia swoje struktury

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) wzmacnia dział Obsługi Klienta i Digital.
O autorze
1 min czytania 2015-06-12

Do działu Obsługi Klienta dołączyła Agnieszka Krynicka, która pracowała wcześniej w Agencji Walk Creative. W LOWE Warsaw zajmuje się obsługą budżetów dla Pernord Ricard oraz Van Pur.  Objęła nowo powstałe w Agencji stanowisko Account Managera i raportuje bezpośrednio do Kamila Prandeckiego – Group Account Directora LOWE Warsaw.

Szeregi działu Digital zasiliło natomiast dwóch nowych specjalistów. Stanowisko Project Managera objął Jakub Karaś, który przez ostatnie trzy lata pracował na lokalnych i globalnych budżetach w E–Graphics należącym do TBWA Group Poland. Stanowisko Digital Graphic Designer zajął Karol Cichoń, który pracował m.in. w Technetium czy Reborn Creative Lab.

– Bardzo cieszy nas dołączenie do zespołu, trzech świetnych profesjonalistów w swych dziedzinach. W LOWE Warsaw zależy nam na kreowaniu wyjątkowej atmosfery pracy, a nowe osoby poza istotnym wsparciem działów Digital i Client Service doskonale harmonizują z kulturą naszej Agencji i wyznają podobne wartości. Dynamika rozwoju LOWE Warsaw sprawia, że stale będziemy poszukiwać specjalistów, z którymi jest nam po drodze i którzy wraz z całym zespołem zadbają o wysoką obsługę naszych klientów– mówi Aleksandra Wiśniewska, Business Development Director, Client Service Director w Agencji LOWE WARSAW.

Obecnie LOWE Warsaw zajmuje się digitalową obsługą takich marek jak: SEAT, Ferrero, Pernord Ricard czy Van Pur (Łomża) w zakresie konceptów strategicznych, kreatywnych oraz interaktywnych rozwiązań online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj