Grupa PGD w social media z agencją Think Kong

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa PGD w social media z agencją Think Kong

Grupa PGD - pierwsza polska grupa dealerska oraz pierwszy polski dealer, który utworzył (wielomarkowy) salon samochodowy za granicą, będzie prowadzić działania w social media z agencją Think Kong.

Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie w opracowaniu strategii obecności Grupy PGD w kanałach social media. W ramach współpracy zespół Think Kong jest odpowiedzialny m.in. za komunikację w serwisie Facebook oraz planowanie i prowadzenie działań reklamowych w sferze social.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania w ramach umowy podpisanej na 6 miesięcy rozpoczęto na początku maja br.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij