Gry stają się niewątpliwe coraz popularniejszą formą rozrywki. Okazuje się, że grają praktycznie wszyscy. I kobiety i mężczyźni, i nastolatki i osoby po 50-tce. Gry to temat, którym warto się zainteresować. Bardzo dobrze wiedzą już o tym marketerzy. Poniżej możecie znaleźć pierwszą z serii infografik ilustrujących "Badanie graczy" oraz pełen raport "GIT 2012", w którym znajdziecie całość badania oraz kilkanaście tekstów ekspertów, które NowyMarketing przygotował i zebrał pod hasłem "Gry i grywalizacja. Praktyka w marketingu".
GIT 2012 - Raport z badania graczy [infografika]
- Autor: Nowy Marketing 29.10.2012
- 2 min czytania
![GIT 2012 - Raport z badania graczy [infografika]](/i/articles/611_l2.jpg)
Kto gra w gry? Czy mężczyźni rzeczywiście grają częściej niż kobiety? Czy gracze to najczęściej nastolatki? Na te i inne pytania odpowiada "Badanie graczy" przeprowadzone przez Research.NK na zlecenie NoNoobs.pl.