Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dyrektor Paperhat Poland przejmuje zarządzanie niemieckim oddziałem firmy

Paperhat Group, międzynarodowa firma specjalizująca się w marketing print management zdecydowała o połączeniu sił oddziałów polskiego i niemieckiego. Na czele Paperhat Poland i Paperhat Germany stoi Dyrektor Zarządzająca Anna Przybylska.
O autorze
1 min czytania 2015-06-22

Połączenie ma na celu przyspieszenie rozwoju Paperhat Group w regionie CE. Anna Przybylska, dotychczasowy dyrektor zarządzający Paperhat Poland, objęła kierownictwo również nad oddziałem niemieckim. Będzie odpowiadać za operacyjne zarządzanie oddziałem, rozwój oferty Paperhat DE w ślad za rosnącymi potrzebami Klientów, a także powiększenie zespołu m. in. poprzez budowę działu new business.

„To połączenie jest ważnym kamieniem milowym w rozwoju Paperhat w Europie. Oba zespoły nawiązały dzięki temu znacznie bliższą współpracę, co zwiększyło ich możliwości i zakres oferowanych usług. W tej chwili priorytetem jest budowa większego zespołu new business w Niemczech i powiększenie portfolio Klientów. Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązanie przyspieszy rozwój Paperhat w regionie. Co prawda w Niemczech konkurencja jest bardzo duża, ale sam print management – to oczywiste rozwiązanie dla dużych firm, więc nadal jest duży potencjał rozwoju” – wyjaśnia Anna Przybylska.

Paperhat Poland to polski oddział globalnego dostawcy profesjonalnego doradztwa w zakresie marketingu i usług poligraficznych, działającego w obszarze print management w Europie od ponad 25 lat. To firma o międzynarodowym zasięgu, która ma swoje oddziały w wielu krajach, min. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Indonezji , Polsce a jej głównym celem działania jest optymalizacja wydatków i procesów marketingowych i generowanie znaczących oszczędności na wszelkich zakupach agencyjnych i print. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj