Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

On Board Ecco Network powiększa zespół specjalistów

Do zespołu On Board Ecco Network dołączyła Ewa Kurowska, dietetyk kliniczny, specjalista w zakresie żywienia.
O autorze
1 min czytania 2015-06-22

W agencji On Board Ewa Kurowska będzie pełnić funkcję eksperta sektorowego, wspierającego realizację projektów z zakresu komunikacji konsumenckiej w tym dla klientów z sektora żywności i żywienia.

Ewa Kurowska jest dietetykiem klinicznym oraz doktorantką na I Wydziale Lekarskim Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Od ponad pięciu lat szczególnie mocno związana jest z tematem promocji zdrowia oraz profilaktyki nadwagi i otyłości. Szlify w komunikacji zdrowotnej zdobywała w branży farmaceutycznej i FMCG. Ostatnie 5 lat spędziła pracując dla Żywiec Zdrój S.A. Danone Waters jako specjalista ds. komunikacji zdrowotnej.

Doświadczenie kliniczne nieustannie rozwija współpracując z Kliniką Leczenia Otyłości, Oddziałem Pediatrii Szpitala Medicover oraz jako wykładowca na konferencjach i warsztatach o tematyce zdrowia.

Ewa wyznaje zasadę, że posiadanie wiedzy to jedynie połowa sukcesu – kluczem do niego jest umiejętność jej przekazania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Coraz więcej firm chce silniej akcentować swoje przywiązanie do wartości związanych z troską o zdrowie. Coraz częściej, dla takich klientów realizujemy projekty, przy których niezbędna jest umiejętność profesjonalnej współpracy ze środowiskami medycznymi i liderami opinii, dlatego cieszę się, że do naszego  zespołu dołączyła specjalistka łącząca kompetencje z dziedziny promocji marki i głęboką wiedzę medyczną. – komentuje, Norbert Ofmański, prezes agencji On Board.

Słuchaj podcastu NowyMarketing