Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej

Tym razem w cyklu Marketingowa 11 Nadia Bońkowska, która tworzy i wdraża strategie marketingowe dla marek odzieżowych na rynku polskim; Dyrektor ds. Strategii Marketingowej i PR w Atlantic S.A., wcześniej pełniąca obowiązki Dyrektora Marketingu w Vistula Group S.A.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

we wszystkich działaniach marketingowych, w tym w marketingu internetowym najważniejszym jest zdefiniowanie odpowiedzi na najprostsze a jednocześnie kluczowe pytania:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • jaki cel chcemy osiągnąć?
  • jaka jest nasza grupa docelowa (TG)?
  • analiza otoczenia konkurencyjnego zarówno pod kątem oferty i obietnic składanych klientom, jak i rodzaju prowadzonych przez nich aktywności
  • właściwe zdefiniowanie oczekiwań adresata komunikacji. Jeśli określimy faktyczne potrzeby naszej TG łatwiej o komunikację i kreację, które przybliżają do celu
  • bieżąca analiza skuteczności prowadzonych aktywności
  • tzw. dowiezienie komunikatu w świecie realnym i/lub wirtualnym, jeśli celem kampanii jest kontynuacja dialogu w sieci.

Media internetowe mają ogromną przewagę nad innymi kanałami komunikacji. Ich specyfika pozwala nam po pierwsze mierzyć dość precyzyjnie skuteczność, a po drugie elastycznie reagować na jej wyniki i na bieżąco wprowadzać zmiany w obrębie prowadzonej komunikacji.

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

kilka lat temu miałam przyjemność uczestniczyć w tworzeniu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem wizerunku jednego z celebrytów światowego formatu. Całe przedsięwzięcie to ciekawe doświadczenie i projekt, które pokazały, że dobry pomysł w połączeniu ze skuteczną komunikacją powodują, że praktycznie z dnia na dzień o Twojej marce mogą mówić wszyscy, począwszy od ludzi branży i co najważniejsze skończywszy na samych adresatach przekazu. To wielka przyjemność doświadczyć takiego efektu, tym bardziej, że za projektem stał dużo mniejszy budżet, niż by się mogło wydawać.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

z trudnymi wyzwaniami mierzę się w pracy codziennej . Moim, ale myślę, że również wielu marketerów w branży fashion i nie tylko, wyzwaniem na dziś jest zrobienie jak najwięcej a raczej jak najskuteczniej za jak najmniej.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to...

mam nadzieje, że taki jeszcze przede mną i nic nie było tak dobre, żeby nie mogłoby być jeszcze lepsze.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

w ostatnim czasie pozazdrościłam marketerom RedBulla udziału w charakterze sponsora w spektakularnym skoku Feliksa Baumgartnera. Na logo marki w wielkim napięciu, w jednym momencie patrzyły miliony ludzi na całym świecie. Z punktu widzenia marketera uczucie… „bezcenne”, z punktu widzenia marki na pewno „dodaje skrzydeł”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij