6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...
rozwój social mediów dający bliski i inicjowany przez samego odbiorcę kontakt, rozwój mobile marketingu i możliwości, które ze sobą niesie; grywalizacja.
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...
masowe emailingi do posiadaczy kont pocztowych na portalach horyzontalnych. Na nieszczęście na moją skrzynkę trafiają takich setki i za każdym razem usuwając je, oczywiście bez wcześniejszego zapoznania się z treścią, mam poczucie źle wydanego budżetu przez nadawcę. To oczywiście moje subiektywne odczucie, ale podyktowane nie tylko doświadczeniami po stronie odbiorcy ale również nadawcy. Podejmowałam takie próby komunikacji i moje doświadczenia wskazują na to, że można te środki wydać skuteczniej. Skoro jednak wiele firm wciąż korzysta z tego rozwiązania, to mimo wszystko chyba są branże, w których taka komunikacja daje satysfakcjonujący ROI.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...
profesjonalizm, zrozumienie klienta i terminowość.
9. Swoje inspiracje czerpię z...
otaczającego świata, wiedzy ekspertów (praktyków), case study innych przypadków, własnych doświadczeń, słuchania potrzeb tych, do których chcę mówić.
10. Gdybym miała sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...
nie planowałabym żadnych kampanii, ale najpierw zajęłabym się dokładnym zbadaniem rynku oraz poznaniem i zrozumieniem kultury i zwyczajów tego narodu…
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
ta praca jest ciągłym wyzwaniem. Marketing to dziedzina, która stymuluje ciągły rozwój kompetencji. Wiedzy z zakresu marketingu nie można się nauczyć na studiach a potem tylko odcinać kupony. To dynamiczna dziedzina. Do ciągłego zdobywania wiedzy motywują m.in. galopujący rozwój technologii, ewolucja trendów i zachowań konsumenckich, zmiany w sytuacji ekonomicznej w ujęciu mikro i makro.