Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej

E-mail Marketing

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Nadia Bońkowska (Atlantic S.A.): jak najskuteczniej za jak najmniej

Tym razem w cyklu Marketingowa 11 Nadia Bońkowska, która tworzy i wdraża strategie marketingowe dla marek odzieżowych na rynku polskim; Dyrektor ds. Strategii Marketingowej i PR w Atlantic S.A., wcześniej pełniąca obowiązki Dyrektora Marketingu w Vistula Group S.A.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

rozwój social mediów dający bliski i inicjowany przez samego odbiorcę kontakt, rozwój mobile marketingu i możliwości, które ze sobą niesie; grywalizacja.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

masowe emailingi do posiadaczy kont pocztowych na portalach horyzontalnych. Na nieszczęście na moją skrzynkę trafiają takich setki i za każdym razem usuwając je, oczywiście bez wcześniejszego zapoznania się z treścią, mam poczucie źle wydanego budżetu przez nadawcę. To oczywiście moje subiektywne odczucie, ale podyktowane nie tylko doświadczeniami po stronie odbiorcy ale również nadawcy. Podejmowałam takie próby komunikacji i moje doświadczenia wskazują na to, że można te środki wydać skuteczniej. Skoro jednak wiele firm wciąż korzysta z tego rozwiązania, to mimo wszystko chyba są branże, w których taka komunikacja daje satysfakcjonujący ROI.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

profesjonalizm, zrozumienie klienta i terminowość.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

otaczającego świata, wiedzy ekspertów (praktyków), case study innych przypadków, własnych doświadczeń, słuchania potrzeb tych, do których chcę mówić.

10. Gdybym miała sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

nie planowałabym żadnych kampanii, ale najpierw zajęłabym się dokładnym zbadaniem rynku oraz poznaniem i zrozumieniem kultury i zwyczajów tego narodu…

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

ta praca jest ciągłym wyzwaniem. Marketing to dziedzina, która stymuluje ciągły rozwój kompetencji. Wiedzy z zakresu marketingu nie można się nauczyć na studiach a potem tylko odcinać kupony. To dynamiczna dziedzina. Do ciągłego zdobywania wiedzy motywują m.in. galopujący rozwój technologii, ewolucja trendów i zachowań konsumenckich, zmiany w sytuacji ekonomicznej w ujęciu mikro i makro. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij