Tic Tac, Minionki i VML Poland spotkali się na festiwalu Cannes Lions

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tic Tac, Minionki i VML Poland spotkali się na festiwalu Cannes Lions

Tic Tac i VML Poland dołączyli do 12 tys. uczestników festiwalu kreatywności Cannes Lions 2015, by zainspirować ich kampanią "Making mountains out of Minions". Specjalnie dla uczestników prelekcji przygotowano limitowaną edycję Tic Tac z nadrukowanym logo festiwalu.

Podczas największego międzynarodowego festiwalu dla branży reklamy przedstawiciele Tic Tac i VML Poland zaprezentowali szczegóły najnowszej kampanii Tic Tac Minionki, pokazując mechanizmy, dzięki którym w oryginalny sposób połączono odświeżające drażetki Tic Tac z animowanymi postaciami Minionków: Kevina, Boba i Stuarta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania "Making mountains out of Minions" powstała, by spełnić życzenia najważniejszych dla marki konsumentów, którzy jako pierwsi skojarzyli zabawnych bohaterów filmu "Despicable Me" ("Jak ukraść Księżyc") z kształtem drażetek Tic Tac i zaczęli ręcznie tworzyć własne Tic Tac Minionki, zasiewając ziarno, z którego wkrótce wykiełkowała najnowsza kampania Tic Tac. 

Kampania Tic Tac Minionki powstała we współpracy z agencją VML Poland, która przygotowała kreację i jej późniejsze lokalne wersje. Działania obejmują już 21 krajów na całym świecie i w każdym z nich ruszają z chwilą wejścia na ekrany kin najnowszego filmu "The Minions" ("Minionki"). Premiera w Polsce już 26 czerwca.

Działania w ramach kampanii B2C obejmują kreatywne materiały wizualne Tic Tac Minionki w mediach społecznościowych, reklamę display oraz promocję w wyszukiwarkach internetowych prowadzącą do strony internetowej marki z aplikacją i grami nawiązującymi do Minionków.

Reakcja konsumentów na nowy produkt była niezwykle pozytywna, a minionkowe drażetki Tic Tac zostały w niektórych krajach całkowicie wyprzedane. Było tak choćby w Australii, gdzie sklepowe półki opustoszały w zaledwie trzy tygodnie od momentu wprowadzenia produktu na rynek. 

Odwiedź polską stronę Tic Tac. 

Nowa, limitowana edycja Tic Tac Minionki o bananowy smaku dostępna jest już w polskich sklepach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij