Podczas największego międzynarodowego festiwalu dla branży reklamy przedstawiciele Tic Tac i VML Poland zaprezentowali szczegóły najnowszej kampanii Tic Tac Minionki, pokazując mechanizmy, dzięki którym w oryginalny sposób połączono odświeżające drażetki Tic Tac z animowanymi postaciami Minionków: Kevina, Boba i Stuarta.
Kampania „Making mountains out of Minions” powstała, by spełnić życzenia najważniejszych dla marki konsumentów, którzy jako pierwsi skojarzyli zabawnych bohaterów filmu „Despicable Me” („Jak ukraść Księżyc”) z kształtem drażetek Tic Tac i zaczęli ręcznie tworzyć własne Tic Tac Minionki, zasiewając ziarno, z którego wkrótce wykiełkowała najnowsza kampania Tic Tac.
Zobacz również
Kampania Tic Tac Minionki powstała we współpracy z agencją VML Poland, która przygotowała kreację i jej późniejsze lokalne wersje. Działania obejmują już 21 krajów na całym świecie i w każdym z nich ruszają z chwilą wejścia na ekrany kin najnowszego filmu „The Minions” („Minionki”). Premiera w Polsce już 26 czerwca.
Działania w ramach kampanii B2C obejmują kreatywne materiały wizualne Tic Tac Minionki w mediach społecznościowych, reklamę display oraz promocję w wyszukiwarkach internetowych prowadzącą do strony internetowej marki z aplikacją i grami nawiązującymi do Minionków.
Reakcja konsumentów na nowy produkt była niezwykle pozytywna, a minionkowe drażetki Tic Tac zostały w niektórych krajach całkowicie wyprzedane. Było tak choćby w Australii, gdzie sklepowe półki opustoszały w zaledwie trzy tygodnie od momentu wprowadzenia produktu na rynek.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Odwiedź polską stronę Tic Tac.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowa, limitowana edycja Tic Tac Minionki o bananowy smaku dostępna jest już w polskich sklepach.