Od początku czerwca Grupa On Board Think Kong odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne marki Dremel.
Za bieżące działania z zakresu media relations i za opracowanie i wdrożenie komunikacji projektów specjalnych odpowiedzialna jest agencja On Board.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Think Kong odpowiedzialna jest za realizację strategii działań w mediach społecznościowych dla marki, ze szczególnym uwzględnieniem projektów realizowanych na plaformach Facebook i YouTube.
Za działania z ramienia On Board odpowiada zespół Aleksandry Lau, a po stronie Think Konga projekt realizuje Michał Szabłowski.
Umowa podpisana została do końca 2015 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing