Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dremel ze wsparciem Grupy On Board Think Kong

Marka Dremel, oferująca system narzędzi wielofunkcyjnych, należąca do koncernu Bosch, nawiązała współpracę z Grupą On Board Think Kong.
O autorze
0 min czytania 2015-06-24

Od początku czerwca Grupa On Board Think Kong odpowiedzialna jest za działania komunikacyjne marki Dremel. 

Za bieżące działania z zakresu media relations i za opracowanie i wdrożenie komunikacji projektów specjalnych odpowiedzialna jest agencja On Board.

Agencja Think Kong odpowiedzialna jest za realizację strategii działań w mediach społecznościowych dla marki, ze szczególnym uwzględnieniem projektów realizowanych na plaformach Facebook i YouTube.

Za działania z ramienia On Board odpowiada zespół Aleksandry Lau, a po stronie Think Konga projekt realizuje Michał Szabłowski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa podpisana została do końca 2015 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się