K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal

Agencja K2, na zlecenie Coty Polska zrealizowała szereg eventów w ponad 40 galeriach handlowych w całej Polsce we współpracy z siecią perfumerii Sephora. Team animujący promował najnowszy zapach Calvin Klein Reveal, przy wykorzystaniu mediów społecznościach.

Główna oś komunikacji prowadzona była w kanale Tinder, gdzie założono specjalne profile dla teamów animujących. Osoby te wchodziły w interakcję z użytkownikami i za pomocą aplikacji w zmysłowy i ciekawy sposób zachęcały do wzięcia udziału w wydarzeniu oraz przetestowaniu nowego zapachu. Wszystko w klimacie pasującego do marki oraz aplikacji Tinder flirtu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wydarzenia realizowano w maju 2015 roku na terenie całej Polski. To pierwsza realizacja K2 dla Coty Polska, która jest wynikiem wygranego konkursu ofert. Marki planują kontynuować współpracę i poszerzać ją o kolejne niestandardowe działania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij