K2 przy użyciu aplikacji Tinder promuje zapach CK Reveal

Agencja K2, na zlecenie Coty Polska zrealizowała szereg eventów w ponad 40 galeriach handlowych w całej Polsce we współpracy z siecią perfumerii Sephora. Team animujący promował najnowszy zapach Calvin Klein Reveal, przy wykorzystaniu mediów społecznościach.
O autorze
0 min czytania 2015-06-26

Główna oś komunikacji prowadzona była w kanale Tinder, gdzie założono specjalne profile dla teamów animujących. Osoby te wchodziły w interakcję z użytkownikami i za pomocą aplikacji w zmysłowy i ciekawy sposób zachęcały do wzięcia udziału w wydarzeniu oraz przetestowaniu nowego zapachu. Wszystko w klimacie pasującego do marki oraz aplikacji Tinder flirtu.

Wydarzenia realizowano w maju 2015 roku na terenie całej Polski. To pierwsza realizacja K2 dla Coty Polska, która jest wynikiem wygranego konkursu ofert. Marki planują kontynuować współpracę i poszerzać ją o kolejne niestandardowe działania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj