Plej faworytem klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego wg raportu Media & Marketing Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plej faworytem klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego wg raportu Media & Marketing Polska

Redakcja Media & Marketing Polska po raz szósty opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". 25 czerwca, podczas Gali Golden Arrow, zostały wręczone nagrody i wyróżnienia.

W części poświęconej Agencjom Marketingu Zintegrowanego redakcja MMP nie przyznała nagród głównych. Natomiast wyróżnienia otrzymały dwie agencje: Focus Media Group oraz Plej - faworyt klientów. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W uzasadnieniu wyników badania Millword Brown można przeczytać m.in., że „w dwóch kategoriach oceny – zadowolenia ze współpracy z agencją i z poziomu obsługi klienta – Plej nokautuje pozostałe agencje zaprezentowane w badaniu. Trzeci składnik oceny w badaniu dotyczy zadowolenia z kreacji i produkcji, tu agencja też wypada świetnie. Plej charakteryzuje także ponadprzeciętne zrozumienie nowych mediów oraz idei zintegrowanych komunikacji”. 

Agencja marketingu zintegrowanego Plej rozpoczęła działalność w 2002 roku, od początku zarządzają nią trzej właściciele: Rafał Krawczuk, Łukasz Gumowski i Łukasz Ostaszewski. Aktualnie zatrudnionych jest w niej 59 specjalistów realizujących projekty w zakresie digital marketingu, kreacji, działań BTL i organizacji eventów. Klientami, którzy wystawili agencji ocenę są m. in.: P4 (Play), PKO Bank Polski, Peugeot Polska, Wyborowa Pernod Ricard, Trodat Polska, COTY Polska, BWP Group, Multikino, CBRE, Swisslab, VF Polska Distribution (VANS), LPP (Cropp, House).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij