Plej faworytem klientów Agencji Marketingu Zintegrowanego wg raportu Media & Marketing Polska

Redakcja Media & Marketing Polska po raz szósty opublikowała Raport Specjalny "Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego". 25 czerwca, podczas Gali Golden Arrow, zostały wręczone nagrody i wyróżnienia.
O autorze
1 min czytania 2015-06-29

W części poświęconej Agencjom Marketingu Zintegrowanego redakcja MMP nie przyznała nagród głównych. Natomiast wyróżnienia otrzymały dwie agencje: Focus Media Group oraz Plej – faworyt klientów. 

W uzasadnieniu wyników badania Millword Brown można przeczytać m.in., że „w dwóch kategoriach oceny – zadowolenia ze współpracy z agencją i z poziomu obsługi klienta – Plej nokautuje pozostałe agencje zaprezentowane w badaniu. Trzeci składnik oceny w badaniu dotyczy zadowolenia z kreacji i produkcji, tu agencja też wypada świetnie. Plej charakteryzuje także ponadprzeciętne zrozumienie nowych mediów oraz idei zintegrowanych komunikacji”. 

Agencja marketingu zintegrowanego Plej rozpoczęła działalność w 2002 roku, od początku zarządzają nią trzej właściciele: Rafał Krawczuk, Łukasz Gumowski i Łukasz Ostaszewski. Aktualnie zatrudnionych jest w niej 59 specjalistów realizujących projekty w zakresie digital marketingu, kreacji, działań BTL i organizacji eventów. Klientami, którzy wystawili agencji ocenę są m. in.: P4 (Play), PKO Bank Polski, Peugeot Polska, Wyborowa Pernod Ricard, Trodat Polska, COTY Polska, BWP Group, Multikino, CBRE, Swisslab, VF Polska Distribution (VANS), LPP (Cropp, House).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj