Do agencji interaktywnej Infinity Group dołączył Mariusz Czykwin, obejmując stanowisko Senior Web Analyst. Do głównych obowiązków Mariusza należy wdrażanie zaawansowanej analityki webowej, optymalizacja konwersji, prowadzenie testów A/B. Jest zaangażowany w projekty dla takich klientów agencji jak Multikino, Netia, Generali, Cenega, Nikon, BGŻ BNP Paribas, Allianz.
Magdalena Sworobowicz, team leader zespołu UX & Web Analytics: „W Infinity Group mocno stawiamy na rozwój kompetencji analitycznych. Mariusz łączy dogłębną wiedzę o analityce webowej z umiejętnościami programistycznymi, co pozwala nam jeszcze efektywniej wspierać zaawansowane projekty, szczególnie e-commerce’owe”.
Zobacz również
Wcześniej Mariusz Czykwin pracował jako IT team leader i projektant systemowy przy dużych projektach technologicznych.
W wolnych chwilach zajmuje się fotografią.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]