Złoty Marian i Wyróżniający się OVF - Golden Arrow rozdane

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Złoty Marian i Wyróżniający się OVF - Golden Arrow rozdane

Po raz pierwszy w historii konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow główną nagrodę otrzymał youtuber. Wyróżnienie przyznano również jednej z największych youtubowych imprez w Europie – Orange Video Fest by LifeTube.

Podczas gali, która odbyła się 25 czerwca 2015 r., Cyber Marian, zrzeszony w polskiej sieci LifeTube, wygrał w kategorii „Marketing internetowy – marketing wirusowy” za kampanię Środy z Orange, Filmowe Cybertrailery by Cyber Marian, a Orange Video Fest by LifeTube zostało wyróżnione w kategorii Event Marketing. Obie kampanie zrealizowano przy współpracy z VML Poland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

YouTube po raz kolejny pokazał, że dobrze wykorzystany może być świetnym narzędziem dotarcia do grupy docelowej. W ramach kampanii na kanale Cyber Mariana, jednego z najbardziej rozpoznawalnych youtuberów zrzeszonego w sieci LifeTube – największej wielokanałowej sieci YouTube w Polsce1 – pojawiło się 12 filmów, w których opisie, na końcu oraz w trakcie umieszczone były informacje o Środach z Orange. „Brzydcy i wściekli” – sztandarowy film kampanii – w ciągu miesiąca wygenerował ponad 4 miliony wyświetleń, otrzymał 49 169 pozytywnych ocen i został 27 266 razy udostępniony z serwisu YouTube w innych mediach. Za efektywność, oryginalność i sposób realizacji cały projekt otrzymał główną nagrodę w kategorii Marketing internetowy – marketing wirusowy.

Coraz trudniej znaleźć konkursy, wydarzenia i kampanie, w których youtuber pojawia się „po raz pierwszy” – tłumaczy Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Oglądalność i zainteresowanie YouTubem – zarówno ze strony widzów, jak i marek – stale rośnie, a świetnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem wideo w Internecie ciągle przybywa. Filmy Cyber Mariana są najlepszym tego przykładem – dodaje Sołtysińska.

Podczas gali wyróżnienie w kategorii Experimental Marketing – Event Marketing otrzymał również inny projekt ściśle związany z YouTube: Orange Video Fest by LifeTube – jedna z największych imprez youtuberów i gamerów w Europie. II edycję imprezy w tym roku odwiedziło ok. 10 tys. osób, a samo wydarzenie było szeroko komentowane w mediach i Internecie.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications od 2006 r. Głównym celem jest promowanie efektywności i skuteczności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia. 

Nagrodzony projekt z Cyber Marianem:

Relacja z Orange Video Fest by LifeTube:

w 360 stopniach!

Fotografie z gali załączone do materiału udostępnione dzięki uprzejmości VFP Communications LTD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij