Ströer Polska wychodzi poza segment reklamy zewnętrznej

Spółka Ströer Polska sp. z o.o. przejmuje sieć reklamy internetowej Ad-Vice i powołuje nową strukturę.
O autorze
1 min czytania 2015-07-03

Zgodnie z podpisaną 30 czerwca 2015 r. umową, Ströer Polska w dniu dzisiejszym tj. 02.07.2015 r. przejmuje pełną kontrolę operacyjną nad działalnością sieci Ad-Vice. Zakup Ad-Vice jest pierwszą inwestycją Ströer Polska wykraczającą poza sektor reklamy zewnętrznej. Jest on związany z globalną strategią Grupy Ströer polegającą na wprowadzeniu nowego modelu biznesowego opartego o świadczenie zintegrowanych usług reklamowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. W związku z nią, na polskim rynku powstała linia biznesowa Ströer Digital, której częścią jest spółka Ad-Vice.

„Podążając za sukcesami, jakie Grupa Ströer osiągnęła wprowadzając nowy model biznesowy w Niemczech, wdrażamy go obecnie na polskim rynku. Powołanie nowej struktury jest pierwszym krokiem w realizacji tego celu. Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym klientom ofertę odpowiadającą ich aktualnym potrzebom. Strukturą pokieruje, związany z firmą od czerwca 2014 roku, Artur Muszkiet. Do zarządu Ad-Vice zostanie powołana została również Ewa Wiejas-Lipecka, członek zarządu i CFO Ströer Polska – informuje Andrzej Magdziak, Prezes Zarządu, CEO Grupy Ströer.

Ad-Vice to jedna z największych sieci reklamy internetowej w Polsce docierająca do ponad 12 milionów internautów. Od 2007 roku firma zrealizowała ponad 5000 kampanii dla między innymi takich Klientów jak: Ikea, Canon, Hyundai, BGŻ czy Medicover. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj