Grupa Goodyear rozszerza współpracę z Przeagencją

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Goodyear rozszerza współpracę z Przeagencją

W drodze rekomendacji Przeagencja pozyskała interaktywny budżet marki Premio na rynkach litewskim, łotewskim i estońskim.

Wybór Przeagencji bez postępowania przetargowego jest efektem długoletniej współpracy obu firm. Przeagencja pracuje dla Grupy Goodyear w Polsce od 2003 roku obsługując między innymi Akademię Rozwoju Goodyear i sieć Premio.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zakres prac w krajach bałtyckich obejmuje wdrożenie serwisu www Premio, jego lokalizację na trzech rynkach oraz stałą obsługę w tym regionie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij