Sroka, Dagiel, Pitura, Pawłowski, Szczepaniak w jury koreańskiego festiwalu kreatywności AD STARS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sroka, Dagiel, Pitura, Pawłowski, Szczepaniak  w jury koreańskiego festiwalu kreatywności  AD STARS

Aż pięciu Polaków znalazło się w jury jednego z większych koreańskich festiwali reklamowych AD STARS. To już ósma edycja tego festiwalu.

W tym roku zadanie jurorów będzie szczególnie trudne, bo w 22 kategoriach zgłoszono rekordową liczbę 17 698 prac z aż 65 państw. Przewodniczącym składów jurorskich jest Matt Eastwood, Worldwide Chief Creative Officer JWT. Polacy w jury AD STARS 2015 to: Ryszard Sroka/Facebook, Wojciech Dagiel/LVOV, Mariusz Pitura/Walk Creative, Michał Pawłowski/S&S Interactive Solutions, Dawid Szczepaniak/VML.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

AD STARS jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych festiwali reklamowych w Azji. W ubiegłym roku Grand Prix Festiwalu zdobyły prace: Human Traffic Sign z LOWE China, Sound of Honda z Dentsu Inc. oraz The Chase 360 z Forsman & Bodenfors. Ciekawostką jest, że prace na festiwal można zgłaszać cały rok, a zgłoszenia są bezpłatne. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij