Sroka, Dagiel, Pitura, Pawłowski, Szczepaniak w jury koreańskiego festiwalu kreatywności AD STARS

Aż pięciu Polaków znalazło się w jury jednego z większych koreańskich festiwali reklamowych AD STARS. To już ósma edycja tego festiwalu.
O autorze
0 min czytania 2015-07-06

W tym roku zadanie jurorów będzie szczególnie trudne, bo w 22 kategoriach zgłoszono rekordową liczbę 17 698 prac z aż 65 państw. Przewodniczącym składów jurorskich jest Matt Eastwood, Worldwide Chief Creative Officer JWT. Polacy w jury AD STARS 2015 to: Ryszard Sroka/Facebook, Wojciech Dagiel/LVOV, Mariusz Pitura/Walk Creative, Michał Pawłowski/S&S Interactive Solutions, Dawid Szczepaniak/VML.

AD STARS jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych festiwali reklamowych w Azji. W ubiegłym roku Grand Prix Festiwalu zdobyły prace: Human Traffic Sign z LOWE China, Sound of Honda z Dentsu Inc. oraz The Chase 360 z Forsman & Bodenfors. Ciekawostką jest, że prace na festiwal można zgłaszać cały rok, a zgłoszenia są bezpłatne.