TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sroka, Dagiel, Pitura, Pawłowski, Szczepaniak w jury koreańskiego festiwalu kreatywności AD STARS

Aż pięciu Polaków znalazło się w jury jednego z większych koreańskich festiwali reklamowych AD STARS. To już ósma edycja tego festiwalu.
O autorze
0 min czytania 2015-07-06

W tym roku zadanie jurorów będzie szczególnie trudne, bo w 22 kategoriach zgłoszono rekordową liczbę 17 698 prac z aż 65 państw. Przewodniczącym składów jurorskich jest Matt Eastwood, Worldwide Chief Creative Officer JWT. Polacy w jury AD STARS 2015 to: Ryszard Sroka/Facebook, Wojciech Dagiel/LVOV, Mariusz Pitura/Walk Creative, Michał Pawłowski/S&S Interactive Solutions, Dawid Szczepaniak/VML.

AD STARS jest jednym z największych i najbardziej prestiżowych festiwali reklamowych w Azji. W ubiegłym roku Grand Prix Festiwalu zdobyły prace: Human Traffic Sign z LOWE China, Sound of Honda z Dentsu Inc. oraz The Chase 360 z Forsman & Bodenfors. Ciekawostką jest, że prace na festiwal można zgłaszać cały rok, a zgłoszenia są bezpłatne.