Wakacyjna kampania outdoorowa Za Grolsch Kultury

Od lipca można zobaczyć drugą wakacyjno-festiwalową odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury.
O autorze
1 min czytania 2015-07-08

Wykorzystując znane dzieła malarskie i dodając im humorystyczne slogany, plakaty przypominają o głównych filarach działania inicjatywy Za Grolsch Kultury: wspieraniu twórców na crowdfoundingowym portalu wspieramkulture.pl oraz obecności na festiwalach. Za kreację kampanii odpowiada warszawski oddział agencji GPD Agency.

Główną ideą działań Grolscha w Polsce jest przybliżenie i promocja niezależnej, nieoczywistej sztuki oraz wkomponowanie jej w przestrzeń miejską. Stąd druga odsłona kampanii sięgającej po wybrane działa malarskie, które nabierają nowego znaczenia i stają się komentarzem do aktualnych kulturalnych wydarzeń związanych z Grolschem. Kreacje przypominają o Off Festivalu (Katowice), T-Mobile Nowych Horyzontach (Wrocław), o idei crowdfoundingowego portalu przeznaczonego do finansowego wspierania twórców, wspieramkulture.pl (partner Za Grolsch Kultury).

Koncepcja obu odsłon kampanii, inspirowana była ogólnoświatowym trendem sięgającym po klasyczne obrazy, za pomocą których, możemy komentować współczesność. Grolsch nowymi plakatami przedstawia działania, które realizujemy w ramach głównej inicjatywy Za Grolsch Kultury. Jesteśmy obecni na festiwalach, w wielu lokalach, które są swoistymi domami kultury i przede wszystkim na portalu wspieramkulture.pl, gdzie wspieramy twórców. Stąd kreacje nawiązujące bezpośrednio do tych działań i miejsc, w których można spotkać Grolscha – mówi Hubert Olczak, Brand Manager Grolsch w Kompanii Piwowarskiej Kampania przewidziana jest na warianty regionalne. Za kreację odpowiedzialny jest warszawski oddział GPD Agency. Działania digital i social media prowadzi agencja Lubię to. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Działania PR zaplanowała i prowadzi agencja Tailor Made PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj