Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski oddział Starcom Mediavest Group (SMG) liderem analityki i technologii dla całej sieci SMG w Europie

DNA, dywizja działająca w ramach polskiego oddziału agencji Starcom Mediavest Group, staje się centrum kompetencyjnym w obszarach analityki i technologii dla wszystkich europejskich rynków sieci SMG.
O autorze
1 min czytania 2015-07-10

Sieć SMG w Europie będzie korzystać z kompetencji i doświadczenia polskiego oddziału DNA w zakresie modelowania atrybucyjnego oraz technologii służących do gromadzenia danych, zarządzania nimi i wykorzystywania danych w działaniach marketingowych klientów. Polskie DNA będzie również wspierać pozostałe rynki w realizacji projektów analitycznych i technologicznych dla międzynarodowych reklamodawców. 

– Kierunek jaki obraliśmy, tworząc jesienią ubiegłego roku DNA w Polsce, był bardzo jasny. Chcieliśmy by nasza zaawansowana analityka i technologie wspierały na co dzień biznes klientów, by nie były traktowane jako dodatek, ale integralna część wszystkich strategii, rekomendacji i projektów komunikacyjnych, które realizujemy dla naszych klientów. Dzisiaj możemy powiedzieć, że jesteśmy w dążeniu do tego celu najbardziej zaawansowanym rynkiem w całej Europie. To ogromny sukces. Nasza sieć doceniła nie tylko to sposób w jaki sposób analitykę wpisaliśmy w biznes klientów, ale również to w jaki sposób zintegrowaliśmy ją z digitalem – mówi Rafał Wyszyński Data&Analytics Director w SMG, zarządzający DNA.

Decyzja o ustanowieniu w Polsce centrum kompetencji analitycznych i technologicznych dla całej sieci SMG w Europie została ogłoszona podczas dorocznego spotkania szefów DNA z kilkunastu rynków regionu EMEA, które w ubiegłym tygodniu odbyło się w Paryżu.

DNA, powstało w Polsce w ramach SMG w listopadzie 2014 r. Obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób i pracuje dla niemal wszystkich spośród ponad 150 klientów SMG.  Odpowiada za gromadzenie danych i zarządzania nimi oraz analitykę i doradztwo w obszarach efektywnej dystrybucji treści marketingowych w kanałach paid, owned i earned oraz precyzyjnego docierania z komunikatem do pojedynczego użytkownika. DNA wspiera klientów SMG we wszystkich fazach tworzenia i realizacji kampanii, zarówno projektów content marketingowych jak i w działaniach marketingu precyzyjnego. Począwszy od wsparcia w określaniu KPI kampanii (na poziomach: mediowym, konwersji i biznesowym), poprzez gromadzenie danych wokół konkretnych odbiorców, serwowaniu im kampanii, a na analityce skończywszy. Zarządzeniem technologią, adservingiem, webanalityką, zakupem kampanii w modelach Programmatic oraz optymalizacją działań zajmuje się zespół TAAG (Technology And Activation Group), nadzorowany przez Marcina Barcińskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj