1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Kreatywne pomysły zapadające w pamięć odbiorców, które są zgodne z faktycznymi wartościami marki.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to...
W latach 60tych pozyskanie klienta z branży automotive oznaczało przepustkę do świata najlepszych agencji kreatywnych. Podobnie było z nami, dzięki kampaniom dla marek Volkswagen Polska oraz Porsche Polska o OX Media zrobiło się głośno.
To, co jednak jeszcze mocniej motywuje nas do działania to wykorzystanie umiejętności zespołu OX Media do działań pro bono. Dzięki naszej ostatniej akcji charytatywnej: Bajki dla Nadii, unieśliśmy się parę centymetrów nad ziemią… poczucie, że Twoja praca może uratować czyjeś zdrowie lub życie jest niewypowiedzialne.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...
Stworzenie zespołu, który ma w sobie tyle pasji i energii, aby niezależnie od okoliczności dawać z siebie 200%.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...
Kampania 123market, w której zwiększyliśmy ilość konwersji w ciągu 9 miesięcy o 450%, przy wcześniejszych bardzo wysokich współczynnikach.
Kampania interaktywna „Małe jest Wielkie” dla Volkswagena, dzięki której przeprowadziliśmy wirtualne jazdy próbne i pozwoliliśmy użytkownikom dotknąć nowego modelu VW.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...
Za świetny insight i połączenie online z offline:
Za emocje, wirusowość i humor:
Za zbudowanie niesamowitego zaangażowania, skalę i efekty: