Dariusz Szpak (OX Media): Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny

Dariusz Szpak (OX Media): Jasne zasady postępowania i czytelny proces decyzyjny

Tym razem z naszą Marketingową 11 zmierzy się Dariusz Szpak, prezes agencji kreatywnej OX Media.

1. W marketingu internetowym najważniejsze są…

Kreatywne pomysły zapadające w pamięć odbiorców, które są zgodne z faktycznymi wartościami marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to...

W latach 60tych pozyskanie klienta z branży automotive oznaczało przepustkę do świata najlepszych agencji kreatywnych. Podobnie było z nami, dzięki kampaniom dla marek Volkswagen Polska oraz Porsche Polska o OX Media zrobiło się głośno.

To, co jednak jeszcze mocniej motywuje nas do działania to wykorzystanie umiejętności zespołu OX Media do działań pro bono. Dzięki naszej ostatniej akcji charytatywnej: Bajki dla Nadii, unieśliśmy się parę centymetrów nad ziemią… poczucie, że Twoja praca może uratować czyjeś zdrowie lub życie jest niewypowiedzialne.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

Stworzenie zespołu, który ma w sobie tyle pasji i energii, aby niezależnie od okoliczności dawać z siebie 200%.

4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Kampania 123market, w której zwiększyliśmy ilość konwersji w ciągu 9 miesięcy o 450%, przy wcześniejszych bardzo wysokich współczynnikach.

Kampania interaktywna „Małe jest Wielkie” dla Volkswagena, dzięki której przeprowadziliśmy wirtualne jazdy próbne i pozwoliliśmy użytkownikom dotknąć nowego modelu VW.

5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

Za świetny insight i połączenie online z offline:

Za emocje, wirusowość i humor:

Za zbudowanie niesamowitego zaangażowania, skalę i efekty:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij