Grodno ogłasza konkurs na nowe logo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grodno ogłasza konkurs na nowe logo

Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego znaku firmowego. Konkurs o charakterze otwartym jest adresowany do osób indywidualnych w związku z jubileuszem 25-lecia działalności spółki.

Termin nadsyłania projektów upływa 28 sierpnia 2015 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego projektu na nowe logo firmy Grodno SA. Decyzją spółki zwycięska koncepcja może stać się oficjalnym znakiem marki Grodno, wykorzystywanym do celów promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych. Projekt powinien nawiązywać do obecnego logo oraz odwoływać się do cech charakteryzujących spółkę, tj. dynamika rozwoju, elastyczność, innowacyjność i solidność.

Konkurs ma charakter otwarty – zapraszamy do udziału wszystkich twórców. Profesjonalnych grafików i artystów, a także amatorów oraz studentów i absolwentów uczelni artystycznych, czy kierunków o pokrewnym profilu. Nowe logo będzie zwieńczeniem obchodów 25-lecia firmy – podkreśla Andrzej Jurczak, prezes zarządu Grodno SA.

Uczestnicy konkursu mogą złożyć od jednej do trzech propozycji graficznych do 28 sierpnia br. Do 10 września 2015 r. nastąpi wyłonienie zwycięskiego projektu. Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 zł netto.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij