Opowieść o BGŻ BNP Paribas wkracza do świata online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opowieść o BGŻ BNP Paribas wkracza do świata online

Bohaterowie najnowszej kampanii banku BGŻ BNP Paribas od czerwca są również obecni w kreacjach internetowych. Kampania online emitowana jest w sieci reklamy wideo Sataku.

Teaser wideo, niczym prawdziwa hollywoodzka produkcja, zachęca do obejrzenia całego spotu. Tajemnicze kadry z filmu połączone z enigmatycznym tekstem sprawiają, że użytkownicy zaintrygowani historią chcą dowiedzieć się więcej. Po kliknięciu w przycisk „play” otwiera się już expand, na którym prezentowany jest pełny spot reklamowy. W ten sposób użytkownik poznaje opowieść o Michelle i Michale, bohaterach reprezentujących dwa łączące się banki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zawarte w kreacji stwierdzenia podkreślają nadrzędne cele kampanii pokazując, dlaczego w nowoczesnym świecie wymagane są zmiany oraz co wynika z tej sytuacji dla klienta. Wszystko utrzymane jest w nowoczesnej konwencji odnosząc się jednoznacznie do hasła przewodniego BGŻ BNP Paribas: „Bank zmieniającego się świata”. Użyte wtyczki społecznościowe umożliwiają komentowanie oraz udostępnianie kreacji innym użytkownikom. Kreację można zobaczyć w sieci Sataku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij