TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Opowieść o BGŻ BNP Paribas wkracza do świata online

Bohaterowie najnowszej kampanii banku BGŻ BNP Paribas od czerwca są również obecni w kreacjach internetowych. Kampania online emitowana jest w sieci reklamy wideo Sataku.
O autorze
0 min czytania 2015-07-17

Teaser wideo, niczym prawdziwa hollywoodzka produkcja, zachęca do obejrzenia całego spotu. Tajemnicze kadry z filmu połączone z enigmatycznym tekstem sprawiają, że użytkownicy zaintrygowani historią chcą dowiedzieć się więcej. Po kliknięciu w przycisk „play” otwiera się już expand, na którym prezentowany jest pełny spot reklamowy. W ten sposób użytkownik poznaje opowieść o Michelle i Michale, bohaterach reprezentujących dwa łączące się banki.

Zawarte w kreacji stwierdzenia podkreślają nadrzędne cele kampanii pokazując, dlaczego w nowoczesnym świecie wymagane są zmiany oraz co wynika z tej sytuacji dla klienta. Wszystko utrzymane jest w nowoczesnej konwencji odnosząc się jednoznacznie do hasła przewodniego BGŻ BNP Paribas: „Bank zmieniającego się świata”. Użyte wtyczki społecznościowe umożliwiają komentowanie oraz udostępnianie kreacji innym użytkownikom. Kreację można zobaczyć w sieci Sataku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj