Dzieci w sieci, czyli jak monetyzować serwisy dla rodziców

10 listopada w Warszawie odbędzie się piętnaste, jubileuszowe spotkanie profesjonalistów branży internetowej ShopCamp. Najgorętszy okres w e-commerce trwa. Dzieciaki czekają na prezenty, a rekiny e-biznesu pomagają elfom zapełnić wór Świętego Mikołaja.
O autorze
1 min czytania 2012-11-05

Podczas ShopCampu “Dzieciaki”, wystąpi m.in. Wiktor Wilk, Project manager ciufcia.pl – serwisu edukacyjnego dla dzeci, który przybliży jak “monetyzować” rodziców w sieci. Katarzyna Krzysztofiak z Allegro opowie o tym, że w kryzysie również można zarabiać, szczególnie jeśli sprzedaje się produkty dla dzieci. Z kolei Ilona Lewkowicz brand manager Baby’s Secret, zaprezentuje pierwszy polski klub zakupowy dla mam. Paweł Stępień z Funmedia.pl, opowie o tym jak nikomu nieznany projekt 8.1 przeszedł drogę do pozyskania ponad 1000 szkół podstawowych oraz 1000 bilbiotek w Polsce. Z kolei jeden z prelegentów na dzieciach zna się jak nikt inny… bo sam jest jeszcze dzieckiem – Krystian Gontarek, 11-letni twórca GameTeller.net opowie o komunikacji z najmłodszymi w sieci.

ShopCamp to spotkania dotyczące szeroko pojętej tematyki sprzedaży w internecie. Najbliższe spotkanie to ostatnie w tym roku, a zarazem kończące trzeci cykl ShopCampu, który gromadzi społeczność e-commerce od 2010 roku. Oprócz dużej dawki wiedzy ekspertów, spotkaniom towarzyszy luźna atmosfera, która powoduje, że ich uczestnicy bez problemu przełamują bariery komunikacyjne i nawiązują cenne kontakty z innymi ShopCampowiczami. Podczas “Dzieciaków” będzie też można wrócić na chwilę do szkolnych lat – spróbować waty cukrowej i obejrzeć występy mima.

To co odróżnia ShopCampy od innych konferencji to także Arena, podczas której każdy może zaprezentować przez 5 minut swój pomysł, ideę bądź odkrycie – mikrofon jest Twój.

NowyMarketing jest patronem medialnym ShopCampu. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj