Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP

Łukasz Łazarewicz dołącza do Grupy Onet-RASP jako Dyrektor Zarządzający Segmentem Sport.

Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii biznesowej segmentu obejmującego produkty i marki całej Grupy, m.in.: dzienniki "Przegląd Sportowy" oraz "Sport", magazyny "Skarb Kibica" i "Tempo", a także serwisy: przegladsportowy.pl, eurosport.onet.pl i sport.onet.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Cieszę się, że Łukasz dołącza do naszej Grupy – jest jednym z najlepszych w Polsce ekspertów w biznesie sportowym, posiada ogromne doświadczenie i wiedzę. Będzie odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie strategii w całej Grupie Onet-RASP.”, komentuje Mark Dekan Group CEO Poland i CEO Ringier Axel Springer Media AG. Łukasz Łazarewicz będzie raportował bezpośrednio do członków Group Executive Board. 

Jednym z celów Łazarewicza będzie stworzenie nowych modeli biznesowych oraz nowych produktów, szczególnie w kontekście oferty dla partnerów komercyjnych, z naciskiem na multimedialny content. 

Łukasz Łazarewicz związany jest z biznesem sportowym od ponad 10 lat. Brał udział w wielu kluczowych inicjatywach i projektach sportowych. Ostatnio przez ponad dwa lata pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w Ekstraklasie S.A. Odpowiadał za budowanie strategii biznesowej, generowanie przychodów, zarządzanie marką Ekstraklasa oraz jej działania promocyjne.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij