Skandynawski lider marketing automation Avaus Marketing Innovations w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing Automation

partnerem merytorycznym działu jest GetResponse

Skandynawski lider marketing automation Avaus Marketing Innovations w Polsce

Najdynamiczniej rozwijająca się w Skandynawii fińska firma specjalizująca się w automatyzacji procesów marketingowych Avaus Marketing Innovations otwiera swoje centrum kompetencyjne w Polsce.

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czas na rzetelne, poparte wieloletnim doświadczeniem wsparcie polskich działów marketingu w zakresie marketing automation. 

Avaus Marketing Innovations to znana na rynku skandynawskim firma specjalizująca się w doradztwie oraz realizacji kampanii związanych z automatyzacją procesów marketingowych/ sprzedażowych. Dzięki zespołowi liczącemu w Finlandii około 70 osób oraz doświadczeniu nabytemu podczas realizacji kompleksowych kampanii marketingowych konkuruje z największymi światowymi graczami w swojej branży. Zarówno fińska centrala firmy jak i polskie centrum kompetencji, które zostało uruchomione pod koniec maja br. w Gdańsku pracują głównie z dużymi przedsiębiorstwami które oferują swoje towary bądź usługi klientom indywidualnym.

W 2014 roku ¼ firm z listy Fortune 500 oraz 76% największych firm SaaS korzystało z procesów marketing automation. Najchętniej robiły to branże:e-commerce, telekomunikacja, komputery i elektronika, zdrowie i farmacja, handel. Jednak aż 85% marketerów ma świadomość, że nie wykorzystuje w pełni potencjału tego narzędzie, bez względu na to z jakiego oprogramowania korzysta. Dodatkowo, specjaliści marketing automation to jedna z najbardziej poszukiwanych grup zawodowych1

Rozwiązanie oferowane przez Avaus Marketing Innovations jest odpowiedzią na bolączki trapiące firmy korzystające, bądź planujące wdrożyć procesy automatyzacji marketingu. Działania te realizowane są między innymi poprzez: monitoring i analizę zachowania użytkowników w internecie, automatyczne tworzenie i wysyłkę newsletterów/ ofert/maili, budowę baz danych klientów, monitorowanie reakcji odbiorców na e-maili, lead scoring oraz dobór optymalnego oprogramowania pod realizowane kampanie – jeśli klient takiego oprogramowania jeszcze nie ma.

Marketing automation jest pojęciem znanym marketerom. Jednak nadal niewielki procent firm w pełni korzysta z jego dobrodziejstw. Znane są mi przypadki w których firmy poniosły koszty zakupu oprogramowania a realizując kampanie nie zatrudniły doświadczonych i w pełny kompetentnych ludzi. Tego typu działania zawsze kończą się stratami wizerunkowymi oraz brakiem zwrotu z inwestycji. W takiej sytuacji w zarządach firm pojawiają się głosy, że marketing automation „nie działa”. A tak nie jest. On działa pod warunkiem, że realizują go ludzie którzy się naprawdę na nim znają – mówi Tuomo Räsänen Prezes ZarząduAvaus Marketing Innovations.

Za sukcesem kampanii marketingowych/sprzedażowych realizowanych za pośrednictwem marketing automation zawsze stoi sztab ludzi – ekspertów którzy zbiorą i przetworzą dane rozproszone po wielu działających w firmie systemach, wybiorą i wdrożą oprogramowanie, przygotują projekty graficzne, zaplanują i będą optymalizować w trybie ciągłym kampanię. Przygotują różnorodne scenariusze działań, analizy i raporty. Na rynku jest niewielu wysokiej klasy ekspertów mających doświadczenie poparte sukcesami w realizacji złożonych kampanii na wielomilionowych bazach danych. Nasz zespół takie doświadczenie posiada i chcemy wspierać w tym zakresie również polskie firmy - dodaje Räsänen.

W zależności od potrzeb w Avaus Marketing Innovations można skorzystać z doradztwa wybranych ekspertów (np. programistów, analityków: baz danych, ruchu w sieci, grafików itd.) lub zespołu, zlecając całość działań – określając wcześniej: cele, zakres i budżet projektu. Właśnie na takim modelu współpracy z klientami w Skandynawii bazuje firma. Podobny model realizowany będzie również w Polsce.

Przed procesami marketing automation działy marketingu nie uciekną. Ważne jest, aby kampanie realizować skutecznie. Na optymalnie dobranym oprogramowaniu – mówi Patryk Janiak, Country Manager. Avaus Marketing Innovations preferuje rozwiązanie Adobe Campain, choć każdorazowo analizujemy wymagania naszych klientów i w zależności od potrzeb dobieramy optymalne rozwiązanie.

Avaus Marketing Innovations otworzyła w Gdańsku pierwsze zagraniczne centrum kompetencyjne w którym zatrudnieni będą programiści, analitycy internetowi, eksperci odpowiedzialni za doradztwo i współpracę z klientami zarówno na rynku skandynawskim jak i polskim. Centrum będzie odpowiedzialne za wsparcie IT projektów realizowanych przez firmę zarówno w Polsce jaki i na terenie całej Europy.

1Za http://blog.capterra.com/30-marketing-automation-stats-2014/

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij