Nowa lokalizacja to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych miejsc na mapie Warszawy. Studio zajmuje łącznie ponad 150 m², na których znajdują się cztery nowocześnie urządzone i wyposażone studia dźwiękowe.
– Przeprowadzka do nowego miejsca to naturalna konsekwencja naszych dotychczasowych działań. Jesteśmy studiem, które skupia się nie tylko na nagrywaniu audiobooków, czy słuchowisk na podstawie komiksów, ale również miejscem, w którym każdego roku zostaje udźwiękowionych kilkadziesiąt reklam i programów telewizyjnych. Zależało nam, aby stworzyć naszym klientom możliwie jak najbardziej komfortowe warunki pracy. Dzięki przygotowaniu czterech niezależnych studiów, możemy pracować nad kilkoma projektami naraz i jednocześnie realizować własne produkcje. Dodatkowo należy pamiętać, że Soho Factory, to wyjątkowa przestrzeń, naładowana dużą dawką pozytywnej energii, tak potrzebnej przy kreatywnej pracy – mówi Michał Szolc, właściciel studia Sound Tropez.
Zobacz również
Studio pracuje obecnie nad wydaniem kolejnych części kultowych już słuchowisk, m.in. „The Walking Dead”, „Thorgal”, czy „Kajko i Kokosz”, ale także nad zupełnie nowymi tytułami komiksowymi, audiobookami i reklamami.
Produkcje reklamowe studia.
Zdjęcia studia.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]