Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa strefa dźwięku Sound Tropez

Studio produkcji i postprodukcji dźwięku Sound Tropez, specjalizujące się w tworzeniu reklam oraz słuchowisk na podstawie komiksów, przeniosło się z warszawskiego Wilanowa do Soho Factory, przy ulicy Mińskiej 25.
O autorze
1 min czytania 2015-07-22

Nowa lokalizacja to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych miejsc na mapie Warszawy. Studio zajmuje łącznie ponad 150 m², na których znajdują się cztery nowocześnie urządzone i wyposażone studia dźwiękowe.

– Przeprowadzka do nowego miejsca to naturalna konsekwencja naszych dotychczasowych działań. Jesteśmy studiem, które skupia się nie tylko na nagrywaniu audiobooków, czy słuchowisk na podstawie komiksów, ale również miejscem, w którym każdego roku zostaje udźwiękowionych kilkadziesiąt reklam i programów telewizyjnych. Zależało nam, aby stworzyć naszym klientom możliwie jak najbardziej komfortowe warunki pracy. Dzięki przygotowaniu czterech niezależnych studiów, możemy pracować nad kilkoma projektami naraz i jednocześnie realizować własne produkcje. Dodatkowo należy pamiętać, że Soho Factory, to wyjątkowa przestrzeń, naładowana dużą dawką pozytywnej energii, tak potrzebnej przy kreatywnej pracy – mówi Michał Szolc, właściciel studia Sound Tropez.

Studio pracuje obecnie nad wydaniem kolejnych części kultowych już słuchowisk, m.in. „The Walking Dead”, „Thorgal”, czy „Kajko i Kokosz”, ale także nad zupełnie nowymi tytułami komiksowymi, audiobookami i reklamami.

Produkcje reklamowe studia.
Zdjęcia studia. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj