TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bluerank pilotuje Feu Vert w Google

Działania SEO dobrze dopasowane do potrzeb i specyfiki serwisu to skuteczna recepta na sukces w wyszukiwarkach. Jest to możliwe również w tak konkurencyjnej branży jak motoryzacja, o czym świadczą wyniki kampanii SEO realizowanej dla marki Feu Vert przez Bluerank.
O autorze
1 min czytania 2015-07-24

Feu Vert to jeden z europejskich liderów branży motoryzacyjnej w dziedzinie obsługi samochodów, oferujący kompleksowe usługi związane z bieżącą eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Z Bluerank współpracuje od prawie 2 lat. Głównymi wyzwaniami i celami, przed którymi stanęliśmy, było zwiększenie ruchu niebrandowego do serwisu z poziomu bezpłatnych wyników wyszukiwania. 

Nasze działania zmierzały do tego, by więcej osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną i usługami świadczonymi przez Feu Vert, na podstawie wysyłanego do wyszukiwarki zapytania, trafiało właśnie do tego serwisu – mówi Jarosław Miszczak, Key Account Manager z Bluerank. Istotny był również wzrost pozycji dla ważnych fraz kluczowych związanych z działalnością Feu Vert, co nie było łatwe ze względu na wysoce konkurencyjny segment e-commerce. 

W wyniku zrealizowanych do tej pory działań udało się o ponad 800% zwiększyć widoczność serwisu feuvert.pl w wyszukiwarkach. Tym samym pozytywnie wpłynęło to na wzrost rozpoznawalności marki i świadomość jej istnienia zarówno wśród osób zainteresowanych branżą motoryzacyjną, jak i szukających serwisu, części samochodowych czy też opon. Jesteśmy zadowoleni z efektów, które udało się osiągnąć w tym projekcie.  

Dzięki działaniom prowadzonym przez ekspertów z Bluerank jesteśmy w stanie skuteczniej docierać do naszych klientów  i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Wiemy, że obecność w Internecie jest dziś kluczowa i wspiera osiągnięcie sukcesu w biznesie, także tak konkurencyjnym, jak motoryzacja – mówi Dorota Gurbała, kierownik ds. marketingu, Feu Vert.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing