Amica rozpoczęła współpracę z Cinema City

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Amica rozpoczęła współpracę z Cinema City

Współpraca firmy Amica Wronki S.A. z Cinema City dotyczy wielkiej loterii Cinemax, która wystartowała 3 lipca. Jeden z największych producentów AGD w Polsce znalazł się w gronie sponsorów nagród w konkursie.

Wyposażenie kuchni w nowoczesne urządzenia z nowej linii Amica IN. oraz drobny sprzęt AGD – takie nagrody przekazuje Amica w ramach nawiązanej z Cinema City współpracy, stanowiącej jedno z działań rozbudowanego planu promocji przewidzianego dla Amica IN. Dodatkowo, w wybranych kinach, Amica będzie obecna z ekspozycją produktów z linii Amica IN., które łączą inspirujący design z nowoczesną technologią. Przestrzeń kinowa, będąca nietypowym miejscem na ekspozycję urządzeń AGD, to przykład wykorzystania niestandardowych narzędzi, aby przybliżyć konsumentowi świat marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca z Cinema City to nie jedyne działanie realizowane w ramach kampanii promocyjnej dla linii Amica IN. W połowie lipca, po blisko dwóch miesiącach, zakończył się cykl eventów Amica Tour, organizowanych w 7 największych miastach Polski z udziałem gwiazd programu MasterChef oraz wielką gwiazdą światowego tenisa – Agnieszką Radwańską, która odwiedziła Wrocław. Centralny element miasteczka stanowił czerwony truck Amica, w którym zaaranżowana została strefa Amica IN.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij