Hypermedia wzmacnia dział E-Comerce. Anna Lasmanowicz dołącza jako e-Commerce Consultant

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Hypermedia wzmacnia dział E-Comerce. Anna Lasmanowicz dołącza jako e-Commerce Consultant

W lipcu Anna Lasmanowicz rozpoczęła pracę jako e-Commerce Consultant w agencji Hypermedia - HUBie technologicznym należącym do grupy Dentsu Aegis Network. Wcześniej pracowała m.in. w Interactive Solutions oraz Marketing House.

W Hypermedia linked by Isobar Lasmanowicz dołącza do zespołu odpowiedzialnego za planowanie strategii i działań w zakresie eCommerce i Brand Commerce. Współpracując z eCommerce dyrektorem Michałem Kreczmarem, zajmie się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych, optymalizacją projektów i procesów eCommerce dla klientów agencji oraz grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Odkąd postawiliśmy na strategię Brand Commerce, nie przestajemy się rozwijać – tak od strony planowania i realizowania licznych projektów dla polskich i globalnych klientów, jak i od strony poszerzania kompetencji w Hypermedia. Pasja i doświadczenia Anny w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży. – Komentuje Agata Szeliga Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.

Lasmanowicz swoją przygodę ze światem nowych technologii rozpoczęła pracując dla interaktywnego magazynu o modzie i sztuce. Dalsze doświadczenie zdobywała po stronie międzynarodowych agencji marketingowych. Przez ostatnie dwa lata rozwijała swoje kompetencje w Interactive Solutions (Saatchi & Saachi), gdzie jako eCommerce Junior Project Manager, a następnie Global eCommerce Producer odpowiadała za kampanie dla marki Bosch oraz marek z portfolio Procter & Gamble. Ma doświadczenie w pracy na rynkach EMEA, NA oraz LATAM.

Wcześniej pracując w Marketing House (Havas Worldwide), realizowała projekty z obszaru eCommerce dla T-Mobile Polska. Prowadziła także działania m.in. dla Carlsberg Polska, Dell, Peugeot, Kimberly-Clark.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij