Za zeszłoroczną kampanię wprowadzającą nowy smak Somersby Blackberry zyskała nawet tytuł Marki Przyjaznej Blogerom, a tegoroczna kampania wprowadzająca Somersby Elderflower Lime już zyskała miano największej na polskim rynku akcji w blogosferze.
Tymczasem marka Somersby, podążając za swoimi konsumentami już dostrzegła potencjał w kolejnej po Facebooku i Instagramie sieci społecznościowej – Snapchacie i postanowiła wykorzystać ten kanał do komunikacji najnowszej promocji dla kinomaniaków na wtorkowe seanse w Multikinie. Do współpracy przy projekcie zaangażowano najbardziej wpływowych “snapczaterów”, m.in. Maffashion, Łukasza Jakóbiaka, Rafała Maślaka i Jessicę Mercedes.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Snapchat w Polsce jest jeszcze wąsko wykorzystywany, ale szybko rośnie w siłę, co widać po zainteresowaniu tym kanałem wśród gwiazd polskiego internetu. Wśród użytkowników dynamicznie pojawiają duże nazwiska, które dołączają Snapchat do zestawu swoich narzędzi do zaangażowania obserwatorów. Zainteresowanie mediów i reklamodawców na Snapchacie to jeszcze rzadkość, dlatego obecna kampania Somersby to wielkie orzeźwienie na polskim polu komunikacji marketingowej.
Za akcję ze strony agencji odpowiada Ewelina Spólna z Evolution PR.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024