Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Somersby przynosi orzeźwienie także w marketingu

Marka Somersby znana jest ze swoich orzeźwiających i intrygujących smaków, ale także z wykorzystywania najnowszych trendów w komunikacji z konsumentami.
O autorze
1 min czytania 2015-07-29

Za zeszłoroczną kampanię wprowadzającą nowy smak Somersby Blackberry zyskała nawet tytuł Marki Przyjaznej Blogerom, a tegoroczna kampania wprowadzająca Somersby Elderflower Lime już zyskała miano największej na polskim rynku akcji w blogosferze.

Tymczasem marka Somersby, podążając za swoimi konsumentami już dostrzegła potencjał w kolejnej po Facebooku i Instagramie sieci społecznościowej – Snapchacie i postanowiła wykorzystać ten kanał do komunikacji najnowszej promocji dla kinomaniaków na wtorkowe seanse w Multikinie. Do współpracy przy projekcie zaangażowano najbardziej wpływowych “snapczaterów”, m.in. Maffashion, Łukasza Jakóbiaka,  Rafała Maślaka i Jessicę Mercedes.

Snapchat w Polsce jest jeszcze wąsko wykorzystywany, ale szybko rośnie w siłę, co widać po zainteresowaniu tym kanałem wśród gwiazd polskiego internetu. Wśród użytkowników dynamicznie pojawiają duże nazwiska, które dołączają Snapchat do zestawu swoich narzędzi do zaangażowania obserwatorów. Zainteresowanie mediów i reklamodawców na Snapchacie to jeszcze rzadkość, dlatego obecna kampania Somersby to wielkie orzeźwienie na polskim polu komunikacji marketingowej.

Za akcję ze strony agencji odpowiada Ewelina Spólna z Evolution PR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj