Somersby przynosi orzeźwienie także w marketingu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Somersby przynosi orzeźwienie także w marketingu

Marka Somersby znana jest ze swoich orzeźwiających i intrygujących smaków, ale także z wykorzystywania najnowszych trendów w komunikacji z konsumentami.

Za zeszłoroczną kampanię wprowadzającą nowy smak Somersby Blackberry zyskała nawet tytuł Marki Przyjaznej Blogerom, a tegoroczna kampania wprowadzająca Somersby Elderflower Lime już zyskała miano największej na polskim rynku akcji w blogosferze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tymczasem marka Somersby, podążając za swoimi konsumentami już dostrzegła potencjał w kolejnej po Facebooku i Instagramie sieci społecznościowej – Snapchacie i postanowiła wykorzystać ten kanał do komunikacji najnowszej promocji dla kinomaniaków na wtorkowe seanse w Multikinie. Do współpracy przy projekcie zaangażowano najbardziej wpływowych “snapczaterów”, m.in. Maffashion, Łukasza Jakóbiaka,  Rafała Maślaka i Jessicę Mercedes.

Snapchat w Polsce jest jeszcze wąsko wykorzystywany, ale szybko rośnie w siłę, co widać po zainteresowaniu tym kanałem wśród gwiazd polskiego internetu. Wśród użytkowników dynamicznie pojawiają duże nazwiska, które dołączają Snapchat do zestawu swoich narzędzi do zaangażowania obserwatorów. Zainteresowanie mediów i reklamodawców na Snapchacie to jeszcze rzadkość, dlatego obecna kampania Somersby to wielkie orzeźwienie na polskim polu komunikacji marketingowej.

Za akcję ze strony agencji odpowiada Ewelina Spólna z Evolution PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij