Change z nowym spotem do kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Change z nowym spotem do kampanii aplikacji mobilnej Banku Millennium

3 sierpnia rusza spot promujący korzystnie z aplikacji mobilnej Banku Millennium na zegarkach typu smartwatch.

Agencja Change, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, przygotowała nowy spot w ramach kampanii reklamowej aplikacji mobilnej Banku Millennium. W spocie telewizyjnym Radosław Kotarski, popularny vloger („Polimaty" na YT), prezentuje widzom możliwość zintegrowania nowej aplikacji mobilnej Banku Millennium z zegarkiem typu smartwatch, a także zachęca do otwarcia Konta 360°.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aplikacja dostępna w zegarku pozwala na sprawdzanie salda rachunków, kart kredytowych i kart przedpłaconych, znalezienie najbliższego bankomatu lub oddziału Banku Millennium, skorzystanie z nawigacji czy sprawdzenie aktualnych kursów walut. Smartwatch umożliwi też dokonanie transakcji BLIK.

30-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie od 3 sierpnia na antenach stacji ogólnopolskich i wybranych kanałów tematycznych. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij