Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklamy Lurpak w kanale mobilnym

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu - Lurpak® Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji Listonic.
O autorze
0 min czytania 2012-11-06

Kampania reklamowa w aplikacji Listonic jest uzupełnieniem do kampanii reklamowej w innych mediach. Promocja Lurpak® z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada. 

Komunikat dotyczący innowacyjnego połączenia masła i oliwy z oliwek wyświetla się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Po kliknięciu użytkownik Listonic zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak® do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku.

Użytkownikami aplikacji Listonic są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60%), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Są to osoby odpowiadające za zakupy w rodzinie lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj