Reklamy Lurpak w kanale mobilnym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklamy Lurpak w kanale mobilnym

Arla Foods wykorzystuje mobile do promocji nowego produktu - Lurpak® Premium Miks z Oliwą z Oliwek. Reklama wyświetla się przy mobilnej liście zakupów w aplikacji Listonic.

Kampania reklamowa w aplikacji Listonic jest uzupełnieniem do kampanii reklamowej w innych mediach. Promocja Lurpak® z Oliwą z Oliwek rozpoczęła się 29 października i potrwa do 29 listopada. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikat dotyczący innowacyjnego połączenia masła i oliwy z oliwek wyświetla się ponad 50 tys. użytkowników aplikacji. W ciągu miesiąca pojawi się przy ponad 90 tys. list zakupów. Po kliknięciu użytkownik Listonic zobaczy reklamę produktu oraz możliwość dodania masła Lurpak® do listy zakupów za pomocą specjalnego przycisku.

Użytkownikami aplikacji Listonic są osoby w wieku 25-45 lat, przeważnie mężczyźni (60%), mieszkający w dużych miastach (Warszawa stanowi 30%). Są to osoby odpowiadające za zakupy w rodzinie lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij