Play głównym sponsorem Rekordu Polski 100 WAY

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Play głównym sponsorem Rekordu Polski 100 WAY

Play - najczęściej wybierana sieć w Polsce – został głównym sponsorem imprezy spadochronowej, podczas której nasi skoczkowie będą próbowali utworzyć 100-osobową formację w barwach narodowych.

Jeśli im się powiedzie, ustanowią nowy Rekord Polski w dyscyplinie BIG-WAY, czyli budowaniu wielkich powietrznych figur. Impreza odbędzie się w dniach 11-14 sierpnia w czeskiej miejscowości Klatovy i od tej pory przyjmuje nazwę „Play Rekord Polski 100 WAY”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wydarzenie to jest wielkim świętem dla polskiego spadochroniarstwa. Pobicie rekordu pozwoli nam, jako ósmemu państwu na świecie, dołączyć do elitarnego „Klubu 100-WAY”.

Dotychczas Polacy zbudowali formację 45-osobową – było to w 2008 roku, a w 2012 udało się stworzyć formację 70 osób, co jest aktualnym rekordem Polski.

Cieszymy się, że sieć Play postanowiła wesprzeć nas w realizacji tego projektu. Głęboko wierzymy, że tegoroczny Rekord zapisze się w historii nie tylko polskiego spadochroniarstwa, ale całego sportu, a zapoczątkowana współpraca z Play będzie bardzo owocna” - oznajmili organizatorzy Rekordu.

Więcej informacji na temat „Play Rekord Polski 100 WAY” można znaleźć na stronie internetowej: www.rekord2015.pl, a także na profilach społecznościowych Play (YouTube, Facebook, Instagram czy Snapchat), gdzie publikowane są materiały zrealizowane w strefie we Włocławku w ramach zapowiedzi kampanii o zasięgu 4 sieci w Play. 

„Sponsoring tak wyjątkowego i niepowtarzalnego wydarzenia jakim jest bicie narodowego rekordu w skokach spadochronowych jest naturalną kontynuacją tego, z czym kojarzy się Play. Jesteśmy operatorem, który dostarcza rozwiązania nowatorskie i wciąż udowadnia, że można dawać więcej za mniej. Spadochroniarstwo to brak ograniczeń i limitów, czyli dokładnie to, z czym się kojarzymy” – komentuje Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play.

Od 17 sierpnia ruszy kampania, w której nastąpi rekordowe przejście do Play - 100 skoczków dołączy do Play żeby korzystać z zasięgu 4 sieci. Od 3 sierpnia w internecie emitowana jest jej część teaserowa (www.youtube.com/watch?v=zKt3Oq-7cM0). Podczas eventu w Klatovy realizowane będą kolejne materiały, które zostaną wykorzystane podczas właściwej części kampanii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij